Eergisteravond was ik niet lekker dus ik ging naar bed. 's Nachts was het een ramp, heb geen oog dichtgedaan, was kotsmisselijk en kon alleen maar drinkendrinkendrinken. Overal had ik spierpijnen. Haarpijn, huidpijn, breek me de b*k niet los. 's Ochtends; 38,4 koorts. In de loop van de ochtend steeg de koorts tot 40,4! Ik heb liggen ijlen en daarna heb ik een uur lang een soort van delerium (?) gehad; ik was wel bij mijn positieven maar ik kon niks zeggen en kon me niet bewegen. Ik heb liggen rillen van de kou, ondanks dat ik drie dekens over had en ik ging kapot van de pijn. 's Middags begon ik ineens (na een dutje van pak 'm beet een uur) stevig te zweten en ik was al wat opgelucht; misschien dat de koorts wat zou zakken. Nou, dat deed-ie zeker! In anderhalf uur tijd was het gezakt tot 38,7 en de pijn werd al iets minder. 's Avonds had ik nog 37,8. Op tijd naar bed natuurlijk en vanochtend........................ ..................VOELDE IK ME WEER KIPLEKKER! Ik snap er echt niks van. Is het mogelijk om ZO'N zware griep maar één dag te hebben?! Jeetje, sinds mijn 8e ben ik niet ZO ziek geweest en nu ben ik er in één dag vanaf?! Enige waar ik nu nog last van heb is hoooooooooonger!
kan ook voedselvergiftiging zijn geweest, dan ben je vaak ook 1 dag goed ziek, tot je darmen en maag leeg zijn.
Dat had me logisch in de oren geklonken, ware het niet dat ik niet heb overgegeven en ook geen diarree heb gehad..!
Nou da's wel raar idd. Ik zou t eerlijk gezegd niet weten, ik ben nooit ziek (knock on wood ), maar van 1-dags-griep heb ik sowieso nog nooit gehoord. Nou ja, wel fijn dat je je nu alweer goed voelt.
Ja, ik vond het ook al zo vreemd! Niet dat ik klaag dat het nu al over is hoor; kunnen we toch nog carnavallen vanavond..! Maar wat het nou geweest is..........?
bij mij op het werk (verzorgingshuis) heerst momenteel het NORO virus maar dat is juist 1 dag braken en diarree dus dat kan het niet zijn erg vervelend is het wel want we moeten allerlei contacten vermijden en bezoek mag niet langs komen enz enz
ja voedselvergiftiging heb ik ook gehad. 's nachts braken en de dag erna erg ziek! De dag daarna alles weer prima!