Ik heb op het moment ook het bekende elastiekje aan m'n knoop. Ik durf nog niet echt zw-broeken te kopen. Maandag heb ik mijn eerste echo, misschien daarna maar eens gaan kijken. Want mijn buik is ook aardig opgezet (door m'n darmen) en dat zit echt niet lekker meer.
Hier de ouderavonden op school overleefd. (Met ingehouden buik op een houten stoeltje. Mn kont doet nog zeer) Ik heb een jurkje met een touwtje als centuur en dat touwtje gebruik ik nu ipv een riem. Ik doe hem dan door de lusjes van mn broek maar ipv hem aan de voor kan te strikken doe ik hem weer door de lusjes naar achteren en maak ik hem zo dicht. Hij gaat dus nu niet over mn knoop en dat zit al een stuk fijner. zaterdag komt een vrouw van moeders voor moeders en maandag ga ik de vk bellen voor een afspraak. durf om de een of andere reden nog niet te bellen, beetje bang dat het toch nog mis gaat ofzo. Zaterdag dus een extra zwangerschapstest van mvm.
Ik heb vanochtend mijn laatste test die ik in huis had gedaan en kreeg meteen een knaller! Morgen komt bij mij moeders voor moeders langs. Heb al een aantal dagen mijn zwbroeken aan, heerlijk! Kan het iedereen aanraden! Waarom ongemakkelijk doen als het heeel makkelijk kan! Heb aan een aantal mensen gevraagd wat ze van mijn nieuwe broek vinden (aantal die het wel wisten en een aantal die het niet wisten) en ze vinden hem allemaal heel leuk! Je ziet er echt niets aan!
Misschien is er nog hoop voor de dames met een opgezette (buik Bij mij is het in ieder geval weer goed gekomen, mijn buik is tot rust gekomen en ziet er weer uit als voor de zwangerschap. Het lichaam (en de darmen) moet even wennen aan de hormonen. Sinds gister draag ik weer strakke kleding. Volgende keer dat mijn buik dik is, zal het door de groeiende baby zijn! Deze is namelijk helemaal happy eb we hebben het kloppende hartje eergisteren voor de eerste keer zien kloppen op de echo.
o gelukkig, jullie hebben het ook. ik dacht al dat gek werd, pas een paar weken zwanger en heb nu al een groter pak nodig op het werk!
Nergens 'last' van dít keer, dit is mijn 6e zwangerschap. Bij de 2e, 3e en 5e zwangerschap ging het wel heel snel. Nu moet ik alleen binnenkort over op andere BH's. Heb overigens wel zin in mijn zwangere buik, heel erg veel!
Ja ik moet aankomende dagen ook echt eens gaan shoppen voor grotere bh's!! En heb vandaag weer even een gewone broek aan gehad met de knoop open, maar kreeg echt buikpijn! Net mijn zw-broek weer aangedaan!!
Hahaha! Ben dus niet de enigste !!! Heb vorige week een nieuwe broek gekocht want ik ging er niet vanuit dat ik zwanger zou zijn. Nou, hij gaat mooi niet meer dicht!!!
Ik dacht dat ik de enige was, heb sowieso wel vaker last van opgeblazen gevoel. Maar nu voel ik toch echt dat mn darmen echt meer opgeblazen zijn dan normaal. Hoop dat het na een tijdje wel weg trekt want is ook geen fijn gevoel.