Krijg mijn ring niet af.

Discussie in 'Gezondheid' gestart door poohbeer26, 5 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Hopelijk is dit goed geplaatst wist niet goed waar die nou echt thuis hoorde.

De titel zegt het al zeg maar.
    Ik heb al een paar dingen geprobeerd, maar de ring zit nog steeds om mijn vinger.
    Ik ben bang dat de ring afgeknipt moet worden.

Maar als iemand hier nog de TIP heeft dan is die heel erg welkom.

2. Met veel zeep inwrijven of babyolie schijnt ook te helpen..en dan ook laten weken.

Succ6

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Je hebt zeep en boter enzo al geprobeerd? Ik denk dat ie afgeknipt moet worden... Want je houdt nu teveel vocht vast en je wil je vinger wel houden denk ik. Je kan de ring weer laten maken daarna toch?

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    je kan de ring daarna weer laten maken
    mijn moeder ook moeten doen
    hebben ze door gezaagd inderdaad..

5. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    je vingers zetten nu met dit weer al helemaal uit denk ik... idd met zeep proberen?

6. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Ik heb toevallig mijn ringen deze week ook uitgedaan. Het werd warmer en ik ze gingen al ietsje strakker zitten.
    Heb je er erg veel last van? Misschien worden je vingers weer dunner als het weer wat minder warm is en dan kan je hem uitdoen (en uit laten). Of een koud water badje?
    Ik begin hier nu ook wat vocht vast te houden, keek net naar mijn enkels maar die waren ineens verdwenen :confused: :) .

Ik heb door een onsteking aan mijn vinger ooit ook mijn ring laten doorzagen. Wel altijd bij de juwelier laten doen, huisartsen enzo kunnen het ook, maar daar wordt je ring niet mooier van. Bij mij hebben ze hem toen bij de juwelier doorgezaagd (merk je niets van hoor) en ze hebben hem ook supermooi weer gemaakt, als je het niet weet dan zie je er echt niets van!

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    zowiezo je hand omhoog houden, koelen en idd zeep... en als het echt niet gaat, wat ook al gezegd is: Laat het dan bij een juwelier of goudsmit doorknippen. Zeker als het je trouwring is of een andere ring die gegraveerd is, want zij kunnen dan van te voren heel voorzichtig uitzoeken waar de inscriptie zit en op het 'lege' stuk dan door knippen, zodat je straks geen lijntje hebt door de inscriptie.

succes ermee :( ik check m'n ringen nu ook extra vaak, maar mijn ringen heb ik altijd zowiezo al iets te groot, dus dat scheelt nu nog.

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    ik heb de tip, hihi... in het ziekenhuis gebruikte we dit altijd!
    Eerst de vinger omhoog houden voor een tijdje! dan insmeren met zeep (geen olie, want dan wordt alles vet) dan een touwtje onder de ring door en dubbel boven vastpakken. Dan rondje rond je vinger gaan draaien met het touwetje en naar boven trekken. Als het niet werkt, komt het omdat ik het niet duidelijk heb verteld! hihi...
    Maar goed, grootste kans dat gaat lukken. anders idd naar de juwelier!

succes

9. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Bij mijn moeder heeft m'n vader de trouwring toen afgeknipt, ze had ook vanalles geprobeerd. Succes ermee!

10. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Nou ik ben eruit. Of nou ja mijn vriend heeft de doorslag gegeven. Hij heeft de ring net afgeknipt. Hij vond het maar niets dat die ring zo strak zat.

11. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nee, dat begrijp ik! Eng idee hoor, stolsels enzo. Hoe doet je vinger het nu? Is ie een beetje opgelucht? ;)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Afwasmiddel en heel veel koud water, door koud water " krimpt" je vinger.

Ik ben bang dat ik mijn trouwring over 2 maanden niet omkrijg haha...

Deel Deze Pagina