dit boek raad ik aan omdat....

Discussion in 'De lounge' started by Ellen291982, Mar 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mijn boek is uit en ik wil heel graag weer een mooi, grappig, leuk boek lezen. welk boek raden jullie aan en waarom?

Lees vooral chicklits en waargebeurde verhalen, maar een ander boek is ook goed als goed is.

2. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nachtvlucht van virginia andrews... vind het zelf een hele leuke schrijfster... ook bloemen op zolder en de vervolg edities ervan zijn erg mooi om te lezen... soms heb ik helemaal niks met een boek maar met deze boeken heb ik dat wel.. lezen lekker weg en je zit binnen no time helemaal in het verhaal en elke stukje van de dag die je even voor jezelf hebt pak je gauw nog even dat boek om nog ffe een paar bladzijdes te lezen... heeeerlijk!

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

heb net de dollarprinses gelezen van karyn boznak. geniaal! meisje winkelt te veel, en richt een site op waar ze iedereen een dollar vraagt om haar schuld af te betalen. loopt compleet uit de hand, media ed. waargebeurd, en erg leuk geschreven.

ook het staat op mijn lijstje van jill smolinski is wel leuk. meisje veroorzaakt een autoongeluk waarbij haar medepassagier om het leven komt. die had een lijstje in haar tas met dingen die ze wilde doen voor haar 25e, dus meisje gaat die lijst afmaken voor haar.

ben nu net bezig in bestseller babe van holly mcqueen, ben benieuwd of het iets is.

oh en confessions of a demented housewive van niamh greene blijft een van mijn favorieten, samen met alles van sophie kinsella.

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

eat pray love van elizabeth gilbert, heerlijke humor en waargebeurd, een echte chicklit

5. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Haar naam was Sarah!

Gebaseerd op waargebeurd verhaal in WO2. Het raakt je echt keihard, maar ik vind dat je het niet mag missen...
    Wat mij betreft (echt een boekenfreek) het beste boek ooit.

6. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    De serie van Stephenie Meyer. Misschien ken je de film Twilight of New moon? Dat zijn verfilmingen van deze boeken. Persoonlijk vind ik het derde deel tot nu toe het leukste. Het zijn spannende boeken met ook een hele bult liefde erin.
    Voor info over boek twilight (eerste deel) zie:
    bol.com | Twilight, Stephenie Meyer | Nederlandse boeken

7. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb onlangs Krijg Nou Tieten gelezen van Claudia de Breij. Ik heb het in 1 adem uitgelzen en zoooo hard gelachen! Ik hou totaal niet van mutserige boeken over zwangerschap (zelfs die zwangerschapstijdschriften vind ik nog truttiger dan de margriet haha) dus dit was echt een verademing.

8. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

May 1, 2009
    2,897
    0
    0
    Ik vind Marley en ik een erg goed boek. Is ook waar gebeurd.
    De film overigens viel echt zwaar tegen.

9. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

10. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,032
    1,853
    113
    Provincie Groningen
    De theeroos, echt een prachtig boek! Je blijft maar lezen.

11. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    hier ook een twilight fan!!

12. francis78

francis78 Bekend lid

Feb 7, 2009
    832
    0
    0
    Word nu nieuwsgierig.....Vertel!!

13. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,900
    5,217
    113
    Home
    wie hoort mijn tranen

gaat over een meisje die is gevlucht naar amerika toen haar vader was overleden en ze werd uitgehuwelijkt aan een man die al andere vrouwen had en wilde dat ze werd besneden.
    ze werd uiteindelijk de eerste vrouw die hierdoor een verblijfsvergunning kreeg.
    erg heftig en mooi boek.

14. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Deze stem ik ook voor!! Geweldige boeken, lezen heel makkelijk weg en ook een heerlijke zwijmel chickflik ;) Deel 4 komt binnenkort uit, dus aan 4 delen heb je voorlopig wel leesvoer :D

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Fatwa van Jacky Trevane, een ontzettend aangrijpend en indrukwekkend boek over een Engels meisje die met een Egyptische man trouwt en in Cairo gaat wonen. Als je eenmaal aan dit boek begint stop je echt niet meer. Waargebeurd

16. theangels

theangels Bekend lid

Jul 20, 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    P.S. I love you is ook een film van amar het boek is beter! Verliefd stel man gaat dood en zorgt er voor dat z'n vriendin over haar verdriet heen komt op een heel bijzondere manier.

Oh ja en alles van Jennifer Weiner. Heerlijke boeken! Gaat altijd over vrouwen en vriendschap met veel humor geschreven.

17. Writer

Writer Niet meer actief

#17 Writer, Mar 19, 2010
    Last edited by a moderator: Mar 19, 2010
    Haar naam was sarah , superboek:)

bloemen op zolder ook zo super spannend boek , zoek nu allen deel 2 ,wat is de tittel? heb al diep in het woud ,maar dat is een andere verhaal

ik heb laatste ook ( de babysitter) gelezen heel spannend boek ook (joy fielding)schijfster verhaal in het kort,,
    amanda krijgt een verontrusend telefoontje van haar ex man , haar moeder heeft een willekeurige man in een hotel dood geschoten , moeder en dochter hebben al jaren geen contact , samen met Ben duikt ze in verleden van haar moeder,en komt na al de jaren weer in contact met haar vroegere babysitter er komen veel onthutsende ontdekkingen boven water,maar die zijn niets in vergeleken met de grotste geheim van haar moeder en babysitter

en verder 3 dikke boeken ( mannen die vrouwen haten (deel 1
    en vrouw die met vuur speelde ,deel 2 , gerechtigheid deel 3 ) allemaal dikke boeken maar zo ontzettend spannend

18. dolfijn

dolfijn Bekend lid

Sep 25, 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Vanmiddag net het boek 'Terug naar de kust' uitgelezen. Aan het eind een beetje voorspelbaar, maar wel mooi geschreven.
    Gr. Dolfijn

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@guppie en meesa Ja ik heb dat boek gelezen van haar naam was sarah prachtig boek!!! De babysitetr klinkt ook erg leuk! gaat ook op mijn lijstje
    @mora27 Ik ben eens begonnen in een boek van virginia andrews maar kon me niet vasthouden. ik heb wel het boek over een weeshuis (weet even de titel niet meer) gelezen van haar en die vond ik wel heel erg leuk!

@miffy11 De dollarprinses ga ik opschrijven Lijkt me een heel leuk boek, dat echt iets voor mij is. Dank je voro die tip!
    Theangels ik vond de film wel leuk het boek wat minder!
    @loopy ik vond dat zo'n tegenvaller. ik vind claudia erg grappig, maar ik vond het boek een beetje inhoudloos. ik was zwanger toen ik het las en hoopte op wat herkinning maar voor mij was dat er weinig.
    @dolfijn waar gaat het boek een beetje over?
    @tweemeisjes wat voor boek heb je geschreven dan?

Twilight spreekt me misschien ook wel aan.
    Ik leen vaak boeken uit de bibliotheek en vaal zijn de nieuwe boeken er niet!

zo wil ik koopwoede nog graag lezen, wat spook jij uit?

Ik heb net in de bieb eindelijk weer 2 boeken van judith visser kunnen vinden (stonden al lang op mijn lijstje) ik vond stuk van haar erg mooi.
    Ook in mijn onschuld heb ik geleend een boek over een meisje die in handen kwam van een loverboy!

20. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hier ook! :D
    Heerlijke zwijmelboeken :)

Share This Page