Ben benieuwd, het klinkt wel heel vreemd na al die jaren. Je zou idd denken dat ie in Belgie een nieuw leven is begonnen Maar wie weet gewoon een hele domme fout, zou ook nog kunnen
Hoop dat er snel een verklaring voor is Goed van je dat je ff prob te bellen...anders ga je je toch van alles in t hoofd halen lijkt me. Suc 6
Nou dat valt wel mee hoor hoe creepy dames. Mijn moeder heeft echt nog jaren af en toe brieven gehad voor mijn vader. Rekeningen et cetera. Sommige bestanden zijn zeer slecht bijgehouden en soms kan het voorkomen dat een overleden persoon naar boven komt. Maar bel maar even voor de zekerheid. Het is vast een hele onschuldige ( maar vervelende) fout.
Jah denk idd dat dat het is maar jah, als je een beetje fantasie hebt gaan je gedachten toch met je op de loop
@Bosi, maar wel raar toch als je nooit in België gewoond hebt of een Belgische auto hebt gehad? @Nathalie, 0032 en dan het nummer (België heeft volgens mij geen netnummers met een nul vooraan). Succes!
Jeetje meid! Wat naar dat je zo'n bericht hebt gekregen! Hopelijk is het inderdaad een hele vervelende fout!
Dat is waar Josien. Dan toch misschien een persoonsverwisseling. Toevallig weet ik dat het toch vaker gebeurt dan je denkt. Maar vooral als het gebeurt met een overleden persoon is dat erg raar. Monkeylove, ja ik snap natuurlijk dat je dan rare dingen gaat denken. Maar ik heb ook weleens post uit Italie gehad dat ik mocht komen stemmen ( ik heb daar nooit gewoond of gewerkt)
Pfff ik heb gebeld.... Bakker Willemke BASILLA is een mevrouw..... woonachtig te Baarle Nassau. Mevrouw Willemke is getrouwd met ene Jansen Nooit van gehoord......pure toeval dat de naam op de naam van mijn overleden man lijkt. Ze hebben hun excuus aangeboden en gaan het recht zetten.. Gelukkig weer opgelost
Ja dat is heel erg schrikken Mijn vader had het een paar maanden geleden ook, hij kreeg een brief van een ziekenhuis met een rekening en een brief dat mijn moeder niet op haar afspraak was gekomen en dus de rekening Mijn moeder is 13 jaar geleden overleden en ze had geloof ik ergens in mei dit jaar meoten komen. Vond het nogal knap, want 1, mijn moeder werd daar niet behandeld 2, zo lang van te voren maak je geen adspraak (13jaar dus) 3, die arts kende wij niet Mijn vaders had ook maar gebeld, eerst geloofdeze het niet , toen is mijn vader maar heel erg boos geworden, en ze heben het recht gezet
Ja zo'n dingen lopen helaas erg vaak fout in belgië wij kregen afgelopen jaar bij ons thuis nog post van de belasting voor de aangifte van de belasting terwijl die vrouw ook alweer 2 jaar dood is. Vind het wel erg hoor
Ja doet een hoop pijn weer wakker schudden. Mijn dochter die toen 5 was toen haar papa overleed,zat ook al met haar neus in de brief Heb maar even in de gang gebeld en dit afgehandeld. Krijg overgens wel eens vaker post op zijn naam nog,maar die bel ik dan gelijk altijd op
Gelukkig maar. Zie je een gewone persoonsverwisseling. Gebeurt echt vaak hoor. Maar wel erg rot als het om iemand gaat die overleden is. Ja veel pijn kan dan boven komen.
Wat een ENORME rot fout zeg!:x Ik hoop dat ik dat nooit hoef mee te maken. Heb na het overleiden van mn ex (2 weken na de scheiding), nog jaren last gehad van dromen over dat het allemaal niet waar was. En dan was hij er ineens weer en we nog gewoon getrouwd en dan herinnerde ik me vaaglijk dat er n ander was in mn leven maar niet meer wie (mn huidige man dus!). En dan kwam ik thuis en had hij wraak genomen en was verdwenen met de kinderen... Dat was een van de dreigementen toen we in scheiding lagen.. Ben net zo blij dat die dromen voorbij zijn. Maar als ik zo'n brief krijg dan zou ik echt bang zijn dat de dromen geen dromen zijn...