Krijg net hele rare post

Discussie in 'De lounge' gestart door Nathalie1973, 19 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Voordeur ingetrapt? Arrestatieteam? :$

Is er iets in dit verhaal wat je nog niet verteld hebt? Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat ze voor alleen een - duidelijk foutieve - snelheidsovertreding deze hele poppenkast uitvoeren...

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dat ze een hele poppenkast kunnen uitvoeren is niet zo vreemd hoor. Laatst zagen we bij het winkelcentrum tegenover mijn werk 2 politieauto's staan. Dat maakt mensen nieuwsgierig dus wij met de hele afdeling wezen kijken. Er kwamen nog geen 5 min later nog 2 politieauto's erbij en een politiebusje. De laatste 2 politieauto's die er bij waren gekomen hadden een auto wat voor de bushalte geparkeerd stond klem gezet. Dus dan ga je denken dat er wel iets ernstigs aan de hand is.

Wat blijkt, auto stond verkeerd geparkeerd en dat mag niet;) We hebben nog zelfs gezien hoe die man, helemaal ontdaan door al die politieauto's die bij en om zijn auto stonden, zijn bekeuring kreeg. Daarna zijn ze met zn allen vertrokken.

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Jeetje zeg wat raar en wat naar :(

Wat ik alleen niet begrijp. Hoe is het mogelijk dat er een brief van een bedrijf waarbij jullie nooit geregistreerd zijn geweest bij jullie terecht komt? Als jullie daar geregistreerd zouden staan jaren geleden dan kon ik het wel begrijpen en is het een ongelukkige fout. Maar als jullie er nooit bij geregistreerd hebben gestaan, of op dat adres waar je nu woont, dan is het toch vrijwel onmogelijk? :(

Deel Deze Pagina