Krijg nou tieten!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lucymila, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucymila

lucymila Niet meer actief

Krijg nou tieten!

Ja, sorry die heb ik al.

Een grotere cupmaat is niet altijd even prettig, maar nu ik zwanger ben lijken m'n borsten wel dubbel zo zwaar. Als onze kitten op mijn boezem kruipt doet het al zeer, en als ik duw ook. En zodra m'n bh uit gaat voor het slapen gaan.... Pffft...

Hebben jullie ook last van je borsten, en ook al in dit vroege stadium? En blijft dit de hele zwangerschap, of wordt het minder/meer?

2. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Door mijn wat buitensporige 'tietengroei' kwam ik erachter dat ik zwanger was.
    Ben nu 18 weken en heb het idee dat ik last van mijn onderrug heb, omdat ik mijn houding niet goed aan kan oassen aan het nieuwe gewicht. Ik geloof had ik in normale doen zulke tieten, dan ging ik voor een verkleining :p

3. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Ja ik heb daar ook last van, zodra ik naar bed ga en me bh uit doe dan doen ze helemaal veel pijn, ik ben overigens 6 weken zwanger, weet niet hoever jij bent

4. lucymila

Zie mijn banner... Ben nu 5 weken

5. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik had in het begin ook erg veel last van mijn borsten. Nu is het gelukkig een stuk minder, ze zijn alleen nog wat gevoelig soms. Zodra ik thuis kwam en nergens meer heen hoefde ging mijn bh meteen uit want hij zat al snel te strak. Nu ik nieuwe bh's heb gekocht in de juiste maat heb ik nergens last meer van.

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.878
    113
    Noord-Holland
    Hier niet zozeer het gewicht, maar wel enorme jeuk. En las dat ze doorgroeien tot maand 6 :D

7. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook in t begin hele pijnlijke borsten! Ze groeien nu nog steeds maar ze doen niet zeer meer :D

8. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Ok das wel fijn om te weten dat die pijn weg gaat,.
    Haha als ze tot 6 maanden blijven groeien dan word mijn vriend heel gelukkig haha

9. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier zakte het met een week of 12 af. Deze zwangerschap maar 1 cupmaat gegroeid. Nu aan het eind zijn ze wel af en toe weer gevoelig.

10. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook enorme memmen gekregen.. niet normaal!!
    Mijn moeder zit alleen maar naar mijn tieten te kijken als ze op bezoek is.. hahaha ze vind het ongelooflijk! Maar inderdaad nu begint het beter te worden, ik heb er nu weinig last meer van, maar eerder deden ze serieus zeer, vooral smorgens!
    Ik heb snachts, al vanaf het begin, een sportbh aan, om striae en hangen te voorkomen:p..
    Ik heb nu een sportbh van de hunkemuller, was 20 euro, zit heerlijk en onderin zit extra ondersteuning, echt een tip!

11. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Bij de oudste heb ik de hele zwangerschap wel gevoelige borsten gehad.
    De oudste was net van de bv af toen ik zwanger werd van nummer twee dus ik had toen geen zere borsten.
    Bij deze weer wel heel erg en ben ruim een cupmaat groter..

12. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Hier ook hoor, vanaf week 4 eigenlijk al! En ik had om mee te beginnen een redelijke standaard cup, grote C, kleine D (omvang 75) dus niets raars... Maar inderdaad, bij t uitdoen van de BH, en traplopen 's ochtends zonder BH... Slapen... Een hell! Ik heb een strakke sportBH gekocht (in hemd-vorm, als je snapt wat ik bedoel) voor de ondersteuning 's nachts, want ik sliep er gewoon slecht van.

Nu een aardige cup gegroeid, en een meegroei-BH gekocht (Hema).
    De pijn is rond de 10e week echt stukken minder geworden hoor! Maar t verschilt nog wel van dag tot dag! Ook jeuk, vooral aan de tepels (die ook twee keer zo groot zijn geworden...). Ach ja, het hoort er allemaal bij! Zal straks als de BV op gang komt nog wel erger worden ;)

13. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    jep, vanaf een week of 5 begonnen ze bij mij ook te groeien, en vooral heel erg pijnlijk waren ze. vooral mijn tepels, alsof het grote blauwe plekken waren. ik kon er niks aan hebben, zoals een naadje in mijn pyama of zo. auw!
    nu zijn mijn tepels niet meer pijnlijk gelukkig. maar de rest wel dus. s Morgens heb ik het minste last, 's avonds het meeste.
    Ik heb ook een paar keer gehad dat de beugels in mijn borsten prikten aan de zijkant...gewoon blauwe plekken haha. maar dat gaat nu weer beter.
    Maar ze zijn lekker gevuld hihihi!

14. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hier helaas niet.. Ze zijn ietsjes voller en zachter geworden maar niet echt gegroeid helaas. Komt wel als de bv eenmaal op gang komt denk ik..

15. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mijn borsten voelen wel zwaarder aan, maar ik heb niet het idee dat ze al erg gegroeid zijn. Geeft niet, heb normaal al weinig te klagen over de maat. Ik zag dat de doorsnee zwangerschapsbh's bij prenatal enzo tot E of F gaan, dus dan zou groeien misschien al niet echt meer kunnen...
    Maar gevoelig zijn ze wel. Springen, zwaaien, schudden etc is geen feestje.
    Mn tepels veranderen trouwens ook; de knoppen zijn veel meer een soort uitsteeksels, dikker en ronder dan normaal. De kleur is nog weinig veranderd.

Ik hoorde trouwens dat dat kleurverschil bedoeld is zodat de kleine straks makkelijker je tepel kan vinden. Net als de geur van het vet wat de kliertjes rond je tepel straks afscheiden. Leuk he?!

16. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik kan nu al bijna m'n gewone bh's niet meer aan, stond niet vooraan in de rij bij het uitdelen van de boezem dus ik vind het niet zo erg :D.

Alleen de pijn en de jeuk is vervelend maar als je genoeg smeert moet het vast goedkopen!

Ik hoop voor je dat je er niet veel meer last van krijgt!

17. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Bij mij ook goed gegroeid in begin van de zwangerschap...
    Kon ook al snel mm eigen bh's niet meer aan!

18. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Wacht maar tot de baby er is... :-D
    Maat meloen dan, mét of zonder bv ;)

19. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier vrij snel een meegroei-bh aangeschaft(met 4 weken ofzo al). Ze deden zo'n zeer! En mn tepels ook! Ik had het gevoel alsof ik met mn borsten klem had gezeten tussen de tramdeur, haha! Ze zijn enorm gegroeid, heb al geen kleintjes, maar heb nu zelfs zónder bh een decoleté :-D Pijn wordt minder, maar als ik een poos op mijn rug heb gelegen snachts dan voelen ze wel wat beurs, dan "schud" ik ze eventje op, hahaha!
    Mijn man vind het helemaal geweldig, hahaha, die zag natuurlijk meteen al dat ze gegroeid waren! Ik zeg weleens:"geniet er maar van, na de bv zijn het hangende theezakjes" LOL

20. lucymila

Waarmee smeren??

Pfft het doet al zeer als ik ze aanraak, of als ik op mn zij of buik lig...

Ik heb al cup E, dus nog groter lijkt me overdreven... Please no...

Deel Deze Pagina