Krijg nou tieten!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lucymila, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekj

Liekj Niet meer actief

In het begin echt mega pijnlijke borsten, nu een heel stuk minder, het is nu meer gevoelig te noemen.

2. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hier niet helaas. Volgens mij is het zo dat hoe groter je borsten zijn voor zwangerschap, hoe meer ze nog groeien tijdens zwangerschap. Hihi degenen die ik er altijd over hoor 'klagen' zijn vrouwen met al grote borsten van zichzelf en vrouwen met kleine borsten groeien wat ik om me heen hoor vaak niet veel.

Maar lijkt me erg vervelend als ze zoveel pijn doen.

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik had ook onwijs veel pijn de eerste weken.
    Na een week of 11 werd het minder en nu is het zo goed als over.
    Alleen lekken ze sinds 6 weken heel erg dus dat is ook een erg vervelend probleem:p

4. lucymila

lucymila Niet meer actief

Br.. Ik kan me niet eens normaal omdraaien in bed, merk ik nu sinds 2 nachten

5. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Mijn borsten hebben tot nu toe de hele zwangerschap met vlagen pijn gedaan of gevoelig geweest. Ze zijn 2 cupmaten gegroeid, heb nu een 95E! Niet om mee te lachen, is echt niet leuk.

6. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hier ook. Geen pijn gehad, maar als ik ff de kans kreeg, stond ik te krabben als een bouwvakker aan zijn reet :)
    Maarre, niks gegroeid hoor! Stiekum wel jammer, heb van die miniatuurtjes... ;) Maar lig er verder niet wakker van iig.

7. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ze zijn nu in de hele zwangerschap denk ik een volle cupmaat gegroeid, merk er zelf niet zo heel veel van behalve dat mijn BH's stuk krapper zijn gaan zitten :), hoor het wel veel van mensen in mijn omgeving dat ze groter zijn geworden.

8. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou die van mij waren tijdens mijn zwangerschap wel mooi gegroeid(waren daarvoor ook prima) maar na de borstvoeding... leek wel alsof mijn zoontje ze letterlijk had leeggezogen :$ beetje jammer, heb er echt een flinke tijd van gebaald (en soms nog) maar ja, je moet er wat voor over hebben hè? Alles voor het goede doel ;) !

9. lucymila

Mijn borsten worden alleen maar meer pijnlijk. Lag gisteravond gewoon stiekem te huilen in bed. Zodra ik mijn bh uit doe lijken ze wel bont en blauw aan te voelen. Verschrikkelijk. Ik heb een 'slaap bh' nodig denk ik. Maar dat doe ik die mooie van 80 euro dus niet aan.

Iemand tips?

10. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Jee, groeien tot 6 maanden? Bh's zijn nu al te klein. Dat wordt wat. Moet in mei nog in tankini. Ben benieuwd of dat nog lukt. Manlief krijgt er pretoogjes van, dat wel :)
    Ze voelen aan zoals ik gewend ben rond menstruatie. Wel gevoelig, maar niet zo pijnlijk gelukkig. Nachtbh lijkt me dan weer wel prettig.

11. lucymila

12. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Belvia BH, o.a. te koop bij Marskramer, Blokker, PLUS supermarkt

Deze bh heb ik gekocht in het zwart (ook in wit en beige). Niet duur en zit prima, draag hem zowel overdag als 's nachts.
    Omdat mijn bh's niet meer lekker zaten (al voordat ik zwanger was) en geen zin had om dure bh's te kopen, deze maar eens uitgeprobeerd en denk dat ik er nog 1 of 2 bij ga halen. :)

13. Kiiimberleey

26 feb 2013
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik heb een vraagje,
    Mijn linkerborst is groter dan mijn rechter, op dit moment heeft iemand anders hier ervaring mee ??
    Schaam me enorm vind zo genant vooral naar mijn vriend,

Groetjes

Deel Deze Pagina