Hallo dames, Bij ons zijn vorig jaar de voor en achterdeur aan de buitenkant geverfd en toen hebben ze van dat papieren tape op de deur laten zitten en op het raam. Nu irriteert het me zo erg en heb al vanalles geprobeerd om het er af te krijgen. Maar het lukt me dus niet. Heb het geprobeerd met een krabber, met een schuursponsje, met sop, met water, met wasbenzine, maar niets lukt echt goed. Iemand DE gouden tip voor me??
Jep, stickerverwijderaar, eerst testen op een ministukje. Helpt het zonder je lak te verknallen, dan op een doekje aanbrengen en over het tape heenwrijven en lostrekken.
pindakaas is echt geen grapje... door de pindaolieen die daar in zitten weekt het los... (net zoiets als lampenolie) evn opsmeren, paar minuutjes laten weken en dan afwijven met een droge doek of spons!
Hihi dank jullie wel voor de tips! Lampenolie en pindakaas hebben we wel in huis. En anders eens sticker verwijderaar oid. Kan je dat bij de bouwmarkt kopen?
Nee is geen grapje werkt echt, de olie lost de sticker op, kan me dus ook wel vinden in lampolie, hoewel ik dat nooit heb geprobeerd.
Glassex. dat helpt goed met stickers verwijderen,misschien ook met tape. opsprayen,even in laten trekken en je haalt het er zo af.
En een tipje voor de volgende keer, niet van dat papieren spul gebruiken, maar de gele of blauwe variant. Iets duurder, maar die kun je een eeuwigheid laten zitten en daarna zonder problemen verwijderen. En die scheurt ook niet zo snel als je verf al wat te droog is..