Ja, fijn, ik sport sinds bijna 2 weken weer na jaaaaren.Ging prima, beetje spierpijn, niets ergs. Tot ik Zumba ging dansen! Dat was afgelopen dinsdag en pas morgen heb ik een afspraak bij de HA, ik heb donderdag zelfs nog gesport en het ws. veel erger gemaakt. Gisteren nog in de Dierentuin gelopen, nouja gestrompeld, en er een hele lading diclofenac in gemikt, dat was niet zo verstandig maar ik verging en verga van de pijn. Zodra de 75 mg. diclofenac is uitgewerkt komt er een verselijk scherpe stekende pijn terug. Medicijnen helpen een paar uur om het enigzins draaglijk te maken (scherpe kantjes eraf), maar nu ineens wortd mijn been dikker, beetje rood/blauw. Ik ben nu itt. vorige week bang voor een gescheurde knieband. Man, wat doet dit een pijn, ben er kotsmisselijk van! heb echt serieus de neiging om over te geven, ik ben er zo vreselijk naar van. Iemand ervaring hiermee en hoelang zal ik moeten rusten? ik wil zo graag, zo graag sporten, ik wil dolgraag afvallen. Ik ga nooit meer Zumba doen bij deze, van de andere lessen had ik geen last. Ik heb niet zo snel zelfmedelijden, maar ik was zo geod bezig, kon me er eindelijk toezetten en nu dit! ik baal echt als een stekker!!
Vergeet ik er nog bij te zeggen dat mijn andere been ook pijn doet, zelfde pijn maar veel minder erg. Fijn hoor.