Krijg toeslag terug, wanneer uitbetaling na verrekening?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaZE, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb op 4 november een brief binnengekregen, dat ik een behoorlijk bedrag aan toeslagen terugkrijg over 2012, definitieve berekening.
    Ik ontvang de toeslagen nu bewust niet meer per maand. Maar het jaar achteraf..
    Het gaat om 2 aparte bedragen.
    Op die brief stond dagtekening 16 november (lekker flauw dus:p)
    Maar een paar dagen later kreeg ik een brief dat deze bedragen worden uitbetaald of verrekend door Belastingdienst Oost, omdat er nog een bedrag van een paar tientjes openstond dat ik zelf moest terugbetalen over 2011. Oké prima, dit bedrag is inmiddels verrekend met 1 van terug te ontvangen toeslagen, en de rest heb ik vorige week al betaald gekregen.
    Het andere bedrag, ook meteen de hoogste, heb ik na een dikke week nog niet ontvangen.
    Ik weet dat ze 4 weken de tijd hebben, na dagtekening, om het over te maken, maar ik kijk elke dag wel even in de hoop dat het erop staat:p

Zo met Sint, Kerst, 2 nieuwe kamers die gedaan moeten worden, en nog een hele hoop babyspullen die aangeschaft moeten worden, was dit een welkome extra:D

Wie heeft er enig idee hoelang het gemiddeld duurt, voordat dit uitbetaald wordt? Ná een verrekening dus?

Groetjes MamaZE

2. Meestal is het dat ze binnen 10 werkdagen na de dagtekening uit betalen. Ook het deel wat na verrekening nog overblijft.

3. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Heb het inderdaad gister binnengekregen! :D

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

heerlijk je hebt het al binnen
    ze mogen er inderdaad 4 weken over doen soms ook wel 8 weken
    de ene keer zijn ze lekker snel andere keer kan je wachten hihi
    heb die geluk nooit bij duurt het echt altijd weken

Deel Deze Pagina