krijg zelden cadeau of bloemen

Discussie in 'De lounge' gestart door sunny03, 29 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier een man die wel aan mij denkt, alleen niet op de manier dat je zelf wilt zoals de TS graag wilt. Meer op het gebied van ophalen/brengen met de auto, koffie, knuffels en dat soort dingen. Doe ik ook, maar vond het wel noemenswaardig voor een man. Verder vertel ik van tevoren wel wat ik van hem verwacht, wel zo makkelijk. Iedereen weet waar hij/zij aan toe is. Verder delen we onze digitale agenda's, waarin ver van tevoren een popup tevoorschijn komt.

2. Jurassic

Jurassic Actief lid

13 jan 2014
    475
    68
    28
    Ik schaam me dood, maar hier is het andersom! Mijn man komt zeker eens per maand met een bosje bloemen, vorige week een parfummetje, regelmatig ontbijt op bed en ik geef hem echt nooit iets! Zaterdag was hij jarig, toen heb ik samen met zijn oudste ontbijt op bed gemaakt en namens de kids kadootjes gemaakt/geregeld, maar zelf heb ik hem niks gegeven. En ik ben ook inderdaad van het vertellen wat ik wou kopen en het vervolgens niet doen haha! Ik ga morgen een kadootje voor hem kopen! En tja, voor de rest, ik begrijp dat het jammer is, want ondanks dat het geen must is, voelt het toch als een waardering.

3. cakeje34

cakeje34 Actief lid

7 nov 2012
    237
    0
    0
    voor mij is het juist niet herkenbaar.
    mijn man verrast me juist heel vaak :)
    met bloemen, kaartjes,
    briefjes overal ophangen

onze buurman is een zanger en hij heeft een liedje die we beide heel mooi vinden en dat refrein is, je ben de liefste je bent de beste je bent de knapste van allemaal, je bent de mooiste enz enz en die zinnen had ie allemaal appart op een briefje geschreven en toen ik uit bed kwam smorgen en hij al weg was vond ik overal in volgorde die briefjes, zelf op mijn oinpas had ie er een geplakt hihih zo schattig
    wij verrassen elkaar best vaak moet ik zeggen en ik vind het heeerlijk :)
    ben nu alweer een volgende verrassing aan het bedenken voor als we naar scheveningen gaan een weekend, savonds naar sister act en dan wil ik iets regelen voor op de hotel kamer als we terug komen van de voorstelling, iets lekkers met champagne of zo en dan de dag erna wil ik nog iets doen maar dat moet ik nog ff bedenken

ik wil m laten zien dat ik echt wel helemaal gek van hem ben maar we hebben nu ff een zware tijd ( miskraam die niet op gang komt) en ik ben down en hij maakt zich zorgen om me....hij is echt zooo lief

4. Michiee

Michiee Niet meer actief

hier krijg ik ook nooit wat...tenminste niks tastbaars..
    wel een heleboel liefde :D en dat vind ik belangrijker dan een bos bloemen..die bij mij trouwens altijd dood gaan

5. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Laatst mijn vriend en zoon naar de stad gestuurd voor mijn verjaardag. Ik had alleen gezegd geen onzin dingen te kopen. Nou ze hadden dus niks voor mij gekocht maar wel een vette playmobile doos voor onze zoon. Nou heb ik zelf een mooie ring uitgezocht.

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    #26 Hippo89, 29 jan 2014
    Laatst bewerkt: 29 jan 2014
    Cadeautjes of bloemen Krijg ik ook nooit
    ( uitgezonderd verjaardag Moederdag en trouwdag dan krijg ik wel iets )

Nu hou ik ook totaal niet van bloemen haha vind het verschrikkelijk om ze te krijgen,

Maar mijn man neemt vaak wel iets voor me ofZo, na zijn avond dienst een lekker mc flurry of een bamischijf of zoals gister zou ik voor het eerst alleen naar de tandarts gaan omdat we daar niet met ons 5 aan konden komen en oppas regelen voor 3 kinderen overdag is ook geen makkie, maar net op het moment dat ik er heen wil zegt hij dat hij toch oppas heeft geregeld omdat hij weet dat ik echt heel bang ben en weet dat ik hem graag bij me heb , zomaar even mijn lievelings metworst halen ( 3,50 euro per stuk dus best prijzig )

Ik hoef geen cadeaus of bloemen maar gewoon die kleine dingetjes waarin hij me laat zien hij dat me kent dat hij me aanvoelt en weet wat ik zou willen, dat gevoel wat ik dan krijg... Ja daar word ik warm van van binnen

7. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Nee ik vind je niet egoïstisch.

Hier ook. Op verjaardag zelf krijg ik niks...ja dan pas een paar dagen
    Later ofzo.

Tussen Door doet hij ook niet aan kleinigheid heidjes.

En dat hoeft natuurlijk ook echt absoluut niet. Maar soms wel jammer.

Ik regel vrijwel altijd leuke dingen met zijn verjaardag etc pak ik
    Best wel uit. En dan op mijn verjaardag kan ik alles zelf regelen haha...

Echt mannen dus!

Zou me er verder trouwens echt niet om maken.
    Je kan blijven praten met hem maar het moet uiteindelijk ook uit zichzelf gebeuren.

8. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Dit.. Maar ik koop wel genoeg voor mezelf hoor :D Heb altijd wel bloemen staan en zo.

9. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Wat naar voor je meis!

Ik heb een hele attente man die me regelmatig verrast, ik hem trouwens ook. Maar ik kan me echt voorstellen dat je het niet leuk vind.

10. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Zeker dat ik niet zijn tweelingbroer te pakken heb ;)?

Hier ook een man die mij persé wil verwennen met warme choco of zelfs een ontbijt op bed, mij wil komen halen, massa's knuffels en kussen geeft, ...

Cadeaus worden hier enkel gegeven met verjaardagen en Kerst.
    En met de Sint moet meneer ook altijd iets van snoep voor mij kopen.

Aan Valentijn doen we dan weer niet mee. Veel te commerciële bedoeling. Liever 365 dagen een kus, dan 364 dagen een snauw en 1 dag een cadeau.

Als we x jaar samen zijn gaan we altijd uit eten. En dat vergeet ie niet, want twee dagen later is 't mijn verjaardag ;).

11. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Bloemen ... die krijg ik overigens van mijn schoonmoeder ...

Zij heeft er namelijk in de lente en de zomer altijd veel te veel in haar tuin.

En aangezien ik geen bloemen of planten in leven kan houden, vind ik het geen ramp dat meneer niet met bloemen ofzo afkomt.

12. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier ook zo!

@ ts, kan mij jou frustraties voorstellen, mijn ex was ook zo. Bij veel mannen zit het er blijkbaar niet in, zo te lezen.

Zou zeggen verwen lekker jezelf!

13. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik krijg wel een cadeau met verjaardag, moederdag, kerst enzo. Maar nooit iets tussendoor of eens bloemen ofzo.
    Ik kan me er niet zo druk om maken. Hij laat op andere manieren blijken dat hij aan mij denkt en voor me door het vuur gaat.
    Dus misschien helpt het om er eens op een andere manier naar te kijken. Mannen denken gewoon ook anders.

14. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Hier ook zo'n man thuis. Binnenkort Valentijnsdag, dus maar zien wat hij doet.

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Maar maken je kindjes niets voor Moederdag op de psz, kinderdagverblijf of op school?
    Dat vind ik altijd veel mooier dan een gekocht cadeau!

Voor de rest, ik heb geen partner dus ook geen bloemen of cadeau's ;)

16. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Hier ook nooit spontaan bloemen of kado's. Maar om eerljk te zijn vind ik va niet erg.
    Hij probeerd het en doet zijn best. Wel kreeg ik spontaan voor mijn rijbewijs een motor (oltimer) omdat hij het sneu vond dat ik niet drrect kon rijden omdat mijn eigen motor in onderdelen lag. Nee ik klaag niet.

17. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb ook zo'n man, maar op andere gebieden is hij super attent en lief.

Heel simpel: Deal with it. Je weet dat je niets gaat krijgen dus hou je je die illusie ook niet voor. Simpel.

18. Beloved11

Beloved11 Niet meer actief

Hier precies zoals bij ts. En dan toch elke keer weer hoop :)

19. soeza

soeza Niet meer actief

Ik krijg nooit bloemen of cadeautjes, maar wel de hele dag door lieve briefjes, complimenten en kusjes... Hij helpt zoveel mogelijk in het huishouden (uit zichzelf ja) en gaat door het vuur voor de kinderen en mij...
    Nou laat die bloemen maar zitten dan hoor, ik heb zonder dat toch wel de ideale man :)

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier geven we me kaar met gelegenheden nooit wat .
    Ja heel veel liefde en knuffels dat is belangrijker dan bloemen of cadeaus.
    En hier is maar 1 blij als er bloemen in huis zijn .
    Dat is mijn kat die haald water er uit + hapt wel eens in de bloem.

Ouders weten het ook dat ze geen bloemen moeten mee brengen , binnen een dag kapot .

Als we wat kopen kopen we voor ons samen iets moois voor in huis.

Deel Deze Pagina