Ik krijg eigenlijk ook nooit iets als bloemen of cadeaus van mijn man. Maar wel veel aandacht et cetera... Dat vind ik veel belangrijker.
Ze zeggen toch een man die met bloemen thuis komt heeft iets goed te maken Hier nog nooit een bosje bloemen gehad en het geeft niet. Ik hou wel van verrassingen en krijg soms dingen van me moeder. En als ik iets graag wil hebben koop ik het gewoon zelf. Alleen met moeder en vaderdag doen we wel moeite voor elkaar met een ontbijtje en een cadeautje
Hier eigenlijk ook niet... Vind dit ook niet erg, van dit geld ondernemen we liever samen iets als gezin...
Hier krijg ik eigenlijk ook nooit iets. Vind het niet heel erg eigenlijk. Als ik graag iets wil hebben zoek ik het zelf uit en verder ga ik ook liever iets met zijn allen doen ipv een cadeautje te krijgen. Voor moederdag vind ik zelf wat onzinnig, ik ben immers zijn moeder niet.
Heb sowieso een schurfthekel aan bloemen in huis.. Je kijkt er 3x naar en ze verwelken.. Doe mij maar een mooie plant dan oid.
Ik snap wel dat je het meer dan jammer vind hoor! Zegt je man het wel dat hij trots op je is na behalen van je promotie? Want dat is toch wel het minste.. Mijn man strooit er niet mee maar als er iets bijzonders is komt hij wel met iets thuis. Nu zit ik bijv na een knie luxatie thuis en di kwam hij terug van de boodschappen met ons zoontje en dan komt mijn kleine mannetje wel met een bosje roosjes van de ah binnen lopen. Het gaat me niet eens om de roosjes maar inderdaad de gedachte erachter.. Maar ik zie om me heen dat ik in mijn handjes mag knijpen, want mijn vriendinnen hebben lieve mannen maar attent zijn ze niet allemaal..
Met mijn verjaardag zeg ik altijd wat ik wil hebben. Maar verder komt hij ook nooit wat met thuis. Ach ik weet dat hij van me houd.
Hier ook zo'n man. Voor m'n verjaardag zoek ik het vaak zelf uit, ben niet anders gewoon. Met moederdag ook meestal geen cadeautje maar hij zal dan wel voor ontbijt of een leuke uitstap zorgen. Met oudjaar stond hij wel ineens met een flesje parfum thuis. Dus hij kan het wel
Mijn man denkt altijd aan onze trouwdag, verjaardagen, feestdagen etc maar zomaar tussendoor nee, hoef ik op niets te rekenen. Daar tegenover is het een fantastisch lieve echtgenoot, papa die altijd volop aandacht voor ons heeft, 1 dag in de week voor de kindjes zorgt, zijn bijdrage doet in het huishouden. Dus laat die tussendoor kadootjes maar zitten
heb niet alles gelezen maar werkt t niet ook zo dat wat je graag voor jezelf wil je dat ook voor je partner doet? ik krijg met onze trouwdag altijd een mega bos rode rozen en tussendoor gaan we regelmatig uit eten en in t voorjaar koopt me man elke 2 weken 2 bosjes rozen bij de ah andersom koop ik regelmatig wat lekkers voor hem om te ruiken of te douchen t is geen verplichting maar ik deed t al vanaf t begin en hij eerst ook niet maar hij zei wel elke keer ik vind dat zo leuk,dus toen zei ik een keer denk je dan niet dat ik dat ook leuk zou vinden of dat je gewoon eens zegt tussen door ik hou van jou of bedankt voor alles wat je doet en niet perse voor t slapen gaan tip voor alle dames die klagen begin er zelf mee
Ik krijg minimaal 1 keer per week een bos bloemen van mijn vriend . Met Moederdag gaat hij met de kids de stad om voor mama wat te kopen en maakt hij sochtends ontbijt met de kids voor mama verjaardag ook hele nieuwe pannen set gehad.. Hij heeft zelfs al positie kleding voor mijn gekocht.. Super lief dus
Wow wat een reacties... veel mannen maken zich hier dus schuldig aan. Hier eigenlijk andersom.. Ik mag absoluut niet klagen, mijn vriend is super attent, bloemen niet zo vaak maar vorig jaar tijdens weekje weg voor mijn werk had hij de hele achtertuin beplant met nieuwe bloemen (ik maar afvragen waarom hij zo moe uitzag 's avonds op de videochat!). Af en toe zomaar een kleinigheidje of super lief gebaar zoals thuis komen en kunnen aanschuiven aan gedekte tafel met kaarsjes en lekker eten, of mijn lievelings broodje langs komen brengen op kantoor als ik slechte dag heb. Toen we nog in het buitenland woonde had hij als verassing geregeld dat mijn ouders waren overgevlogen voor een gezellig weekendje In onze relatie ben ik diegene die echt moeite moet doen om attent te blijven. Vind het altijd lastig om iets origineels te bedenken qua cadeautjes etc. Als hij iets noemt wat hij leuk vind schrijf ik het snel op omdat ik het anders vergeet, hetzelfde met belangrijke data etc Maargoed ik probeer het wel in ieder geval en dat is dus al aardig wat vergeleken met sommige voorbeelden hier
Zo te lezen heb ik het wel getroffen met mijn man, want ik krijg regelmatig cadeautjes of een bosje bloemen en ik koop af en toe voor hem ook wat natuurlijk, bijv. een lekker luchtje of kleding. Hij koopt ook regelmatig wat leuks voor de kinderen. Haha, en hij adviseert zijn collega's enzo zelfs wat ze voor hun vrouw of vriendin moeten kopen, want de meeste mannen snappen er inderdaad niets van of zien het nut er niet van in.
hier ook noooooooooooooooooit bloemen, en hij vraagt gewoon altijd eerlijk, doen we aan cadeaus voor valanetijnsdag dit jaar of niet? zodat hij weet waar hij aan toe is..... en ik deel wel es een foto van een Noosa armband chunk als hint ofzo... de meeste mannen hebben nou eenmaal wel wat hinten nodig als het om dit soort dingen betreft, mocht dit nog niet helpen... tja, dat is wel lastig...
Hier ook niet zo een romanticus hoor. Ja, soms wel jammer, maar ach.. Kan me er niet zo druk om maken. Op verjaardagen en Moederdag doet hij wel z'n best, en goed ook. Laatst had ie onverwacht gips gehaald, om een afdruk van mijn buik te maken. Niet verwacht (of zelf aan gedacht) en vond het dus heel attent
ik moet vaak zelf mn cadeautje halen voor mn verjaardag/kerst. geeft niet, ben het gewend heeeeeeeeeeel soms krijg ik een bosje bloemen ofzo. maar dat is paar x per jaar. hij zal me nooit spontaan mee uit eten nemen of hotelletje ofzo ach, daarintegen doet hij alles voor me
Kan mij goed voorstellen dat je baalt! Ik ben op dat gebied echt verwend ik krijg heel vaak een kadotje..