Hier ook een man die dit niet doet. In het begin dat we samen waren wel... Moet ook echt niet veel zijn hoor voor mij, al was het dat hij gewoon eens als ik uit de douche kom, hij de afwas gedaan heeft, of aardappelen geschild zonder dat ik het vroeg. Een ontbijtje op bed zou ook heel leuk zijn, maar nee.. Vorige week kwam hij zei hij, ik ga een cadeautje kopen voor je met valentijn. Ik, 'ja'?, helemaal blij en begon natuurlijk al te raden he Maandag onverwachts electriciteitspanne en weer onverwachtse kosten natuurlijk. Mag mijn cadeautje op mijn buik schrijven nu Hij had beter gezwegen!
haha héél herkenbaar! mijn man zei 'schat ik heb echt een geweldig cadeau voor Moederdag bedacht!' dus ik vragen wat? idd ook doorvragen want ben dan wel heel benieuwd wat hij zo geweldig vind als hij nooit wat geeft was album met foto's van de afgelope jaren. onze eerste jaren samen, geboorte van de kids en de leukste herinneringen. ik werd heel blij. maaruhh dat is nu ruim een jaar geleden en heb nog niks gezien. gaat er dus ook never nooit niet komen. hij was even vergeten dat ik een berg aan foto's heb waar je U tegen zegt en hij eigenlijk geen zin heeft om daar uren in te gaan spitten wat nou leuk is voor het fotoboek blij gemaakt met een dooie mus...
Vind ik echt zo niet boeiend, of hij het nou wel of niet doet. Vind de stelling als hij niks koopt, doe ik het ook niet meer wel een beetje kinderachtig eigenlijk. Waardering kan toch veel meer zijn dan iets tastbaars/materieels? Zo zie je maar weer, iedereen is verschillend
mijn man doet ook zelden iets "zomaar" maar als hij in de winkel is neemt hij wel altijd iets mee wat ik lekker vind en als hij de TV gids aan het bekijken is programmeert hij in de opnames ook de programma's die ik leuk vind. Zo laat hij zien dat hij van me houd en ik heb er totaal geen problemen mee hoor. hij is gewoon niet zo'n romanticus... een week na onze bruiloft op valentijnsdag heeft hij me gedumpt met een gedicht van google omdat hij hem niet helemaal af las voor hij hem uitprintte en aan me gaf. heb me slap gelachen en hij voelde zich heel naar en heeft wel duizend keer zijn excuses aangeboden hahaha.
Mijn man is ook zo'n fijne attente man op dit gebied Dit jaar mijn verjaardag helemaal vergeten. Geen kado, geen felicitatie, niets! Ik heb mijn mond gehouden en hem een maand later voor zijn verjaardag wel kadootjes gegeven. Ik dacht dan wordt hij vast wel wakker.... En dan denkt hij shit! Ehhhh niet dus Met kerst lag er voor iedereen een kadootje onder de boom...... behalve voor mama Ik heb hem gezegd dat ik toch stiekem wel een klein beetje teleurgesteld was in hem. Helemaal omdat hij naar anderen toe super attent is. Voor zijn moeder had hij wel iets gekocht Hoef dure kado's, maar je kan toch op zijn minst laten weten dat je aan elkaar denkt.... Een tekening van de kinderen had al leuk geweest. Verder is hij wel lief hoor
wat een reacties en heel verschillend, effe een update ik had gisteren mijn diploma uitreiking, en ind geen bosje bloemen of wat dan ook. mijn reactie: het viel mee, ik zag andere kinderen met een roosje voor hun mama toen dacht ik ohhh wat lief! Ik had zoiets och ja ik had het al verwacht ik heb er geen ruzie over gemaakt, ik weet dat het zo is. Om er even op terug te komen, hij heeft me echt wel laten weten dat ik het heel goed gedaan heb en dat hij trots op me is, na een heel roerig jaar toch doorgezet heb en dit bereikt heb, dus daar heb ik ind niet over te klagen hoor, en ja ik vind het ook belangrijker dat dit geuit wordt, of zo eens geknuffeld wordt, hij poetst ook wel eens voor me en dat vind ik heeeeelll erg fijn, ook kookt hij heel vaak ook dat vind ik heeeelll fijn. En ik hoef geen dure cadeau's echt niet, ik ben al blij met een papieren roosje van de zeeman van 2 euro, het gaat gewoon om het attent zijn en de waardering, zoals ik ook uit de reacties kan zien iedereen vind het leuk als het onverwacht is, misschien ben ik ook niet helemaal duidelijk geweest, ik kreeg hoe we pas verliefd waren wel eens attente dingen, dus hij kan t wel. en hij weet dat ik dat leuk vind en dat hij me daar echt een plezier mee doet, gewoon spontaan, als je het hem zo vragen wat vind ze leuk zou hij op vanalles antwoord kunnen geven, hij weet dat ik dat leuk vind en van opfleur, het is toch leuk om je partner te laten weten dat je je partner waardeert.oals ik begrijp uit de reacties vind iedere vrouw het leuk om verrast te worden op welke manier dan ook.
en mijn dochter zij(4jaar) goed gedaan mammie met haar duimen omhoog en een behoorlijke bigsmile (smelt smelt) dat deed me meer als een bos bloemen zo lieffff, dus ik ben echt niet voor de cadeaus maar ik vind het wel leuk als er aan me gedacht wordt.
Ik krijg ook niet vaak iets van mijn man maar moet dat dan? Ik vind het niet nodig want weet toch wel dat hij van mij houdt en cadeau's en bloemen zijn leuk maar voor mij hoeft dan niet perse. Heel slijmerig misschien maar zijn liefde is genoeg en daar ben ik al heel erg blij mee!
Poeh hè volgens mij heb ik de perfecte man door dit forum ga ik mijn man iig wel echt een stuk meer waarderen ... Ik krijg regelmatig een bloemetje of zomaar een cadeautje... Met Sinterklaas had hij een heel groot cadeau bij z'n ouders laten bezorgen zodat ik het niet wist en kreeg ik het die avond echt super tof! Mijn man doet altijd de afwas, en kookt meestal ook nog, hij douched met de kinderen en doet in het weekend het grote huishouden... Nu ging het een tijd niet zo goed met mij dus dat was voor mij logisch maar blijkbaar toch niet heel erg logisch ... Ik heb een top man zou niets meer veranderen! Laatst had hij voor mij een bloementje meegenomen, maar hij zag onze oudste al kijken hihi dus na oogcontact met mij heeft hij het aan haar gegeven zo trots was ze!! Maar cadeautjes is ook echt mijn liefdestaal dus regelmatig krijgt hij ook wat terug gelukkig weet hij dat