Het laatste beetje uit de fles komt er bijna niet uit, of het nu aan de speen ligt of dat het niet meer door het ventiel kan van de fles weet ik niet. Hoe zou ik het beste nutriton kunnen geven met welke fles of beter over stappen op een andere fles? Gebruik nu de 3 maanden speen M.
Ik gebruik speen M van difrax op de dr. Brown fles. Het ligt idd aan het ventiel van de fles en niet aan de speen. Als ik de brede hals fles gebruik met speen M dan stroomt het er veel sneller doorheen.. die ruimte in het ventiel is groter. Heb ondertussen een klein vermogen uitgegeven aan spenen en speen M van difrax werkt hier het beste. Ik geef op een fles van 180/6 ongeveer 1 1/3 schepje Nutriton.
Ik gebruik ook de M speen van Difrax, toen met Nutriton en nu ook zonder. Het verschilt zo bij elke baby heb ik altijd het idee. Kwestie van uitproberen en voor je het weet heb je een vermogen uitgegeven aan speentjes! Hier in ieder geval wel haha. Maar goed, niets is fijner als je kleintje gewoon lekker zorgeloos kan genieten van zijn/haar flesje.