zelfde soort zwangerschap maar ander geslacht?

Discussion in 'Zwangerschap' started by kleinmonster, Jan 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    1,112
    0
    36
    gelderland
    ik ben zwanger van nummer 2 en had het gevoel dat dit een meisje is maar mn symptomen zijn tot nu toe gelijk met de zwangerschap van mn zoontje.

Veel last van pukkels, misselijk tot overgeven aan toe, na 3 happen eten vol zitten en lage rugpijn.

Nou ben ik benieuw of jullie zwangerschappen het zelfde waren maar je toch ander geslacht kregen.

2. Fiora

Fiora Bekend lid

Jun 28, 2011
    932
    0
    0
    verwijderd: dubbele post...gaat iets mis

3. Fiora

Fiora Bekend lid

Jun 28, 2011
    932
    0
    0
    Wel andersom, verschillende symptomen zelfde geslacht:D

Zelfde symptomen ander geslacht is ook mogelijk natuurlijk, alles kan want je symptomen zijn niet bepalend voor het geslacht, als ik om me heen kijk zijn dat gewoon allemaal bakerpraatjes. Je intuitie is natuurlijk weer een ander verhaal, sommige vrouwen hebben dat heel sterk en weten vanaf het begin gevoelsmatig al wat het wordt.

Gewoon even afwachten tot je een geslachtsbepaling kunt laten doen:)

4. Mijn Xander

Mijn Xander Actief lid

Oct 23, 2013
    318
    58
    28
    Hallo

Ook hier eerste keer zwanger van een zoontje heel andere symtomen dan bij mijn 2de zwangerschap. Eerste keer weinig last van puistjes. Alleen zin in gezond eten en veel ijsjes. Heel vet haar. Nu voor de 2de keer zwanger. Heel veel puistjes droog haar en alleen zin in vettig eten. Veel misselijker dan de eerste keer. Zelfs in die mate dat ik aan het koken was en als het eten bijna klaar was moest ik er letterlijk van kokhalzen en kon ik het niet eten. Ik hoopte op een meisje. En ja hoor 2de zwangerschap een meisje!!

Maar het kan alle kanten op.

Groetjes

5. Tess83

Tess83 Actief lid

May 22, 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zelfde symptomen, twee meiden ;)

6. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

Nov 2, 2013
    1,017
    0
    0
    zelfde symptomen, verschillend geslacht.

enige verschil is dat bij de jongen placenta achter lag en nu bij meisje placenta voor. Maar dat heeft geen reet met geslacht te maken. ook mijn buik heeft dezelfde vorm. Niet dat bakerspraatje van jongen van voren en meisje rondom.

7. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,249
    228
    63
    Leiden
    Hier ook weer dezelfde symptomen (tot nu toe dan :p) en ik denk weer een meid!
    Al zou het voor Vl wel leuk zijn, een boy. Maar ik denk dat het weer een meid word!

8. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Verschillende symptomen, zelfde geslacht.
    Nu zelfde symptomen als bij m'n laatste zwangerschap. Heb zelf nog geen gevoel, jongen of meisje

9. 2liefjes

2liefjes Actief lid

Jun 7, 2012
    498
    0
    16
    Verschillende symptomen en een jongen en een meid, dat is puur toeval geweest. Nu bij de derde zwangerschap weer anders dus wordt dit misschien wel een aapje? Hahaha.
    Nee dat zegt helemaal niks zoals je de verschillende reacties leest...

10. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

2 verschillende zwangerschappen en toch 2 meisjes :D

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier dezelfde klachten als bij de eerste, beide meisjes. 2e hele andere zwangerschap gehad en dat is een jongen.

12. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik voelde me héél anders nu de tweede, maar het is overduidelijk weer een jongen ;).

13. twinty

twinty Bekend lid

Jan 20, 2012
    640
    1
    18
    Hier zelfde symptomen en ander geslacht.

14. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Verschillende symptomen en toch 2 meisjes hier!

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    2 jongens zelfde symptomen. nu helemaal anders ben benieuwd

16. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,234
    6,094
    113
    Dezelfde symptomen, ander geslacht. Nu een totaal andere zwangerschap qua symptomen, ben benieuwd wat het is, want er zijn toch echt maar 2 smaken. :D

Maar goed, zegt dus helemaal niks. :)

17. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

Jun 15, 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier twee dezelfde zwangerschappen en 2 meisjes.

Nu een hele andere zwangerschap, dus ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Over 2 weken weet ik het te vertellen!

18. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

Mar 14, 2014
    1,524
    1,570
    113
    Zuid-Holland
    Hier nu een totaal andere zwangerschap... woensdag geslachtsbepaling, daarna kan ik je vraag beantwoorden :)

19. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

Jan 1, 2010
    403
    9
    18
    Hier drie zwangerschappen hetzelfde, maar toch verschillend geslacht! Zegt echt helemaal niets :)

20. KimV85

KimV85 Actief lid

Nov 29, 2012
    175
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier twee dezelfde zwangerschappen maar de eerste een jongen en de tweede een meisje.

Was er bij de tweede daarom ook bijna van overtuigd dat het weer een jongen zou worden. De verassing was dus ook erg groot !:)

Share This Page