Hey allemaal, Ik vroeg me af of alle baby's de welbekende kale plek op het achterhoofd krijgen. Finn heeft die wel gehad, maar ik kan me niet meer zo goed herinneren wanneer hij dat had. Hij had erg kort haar. Vajèn heeft erg lange haren, ongeveer zo lang als mn pink, en bij haar is nog niets te zien. Komt het nog of zorgen haar lange haren er misschien voor dat het niet gebeurt bij haar? Ik dacht dat ze dat dan nu al zou moeten hebben namelijk, helemaal omdat ze erg bewegelijk is. groetjes Sarah
Mijn dochtertje heeft nooit een kale plek gehad. Maar die had ook heel veel haartjes bij de geboorte. De haartjes op haar achterhoofdje werden wel kort en dat zijn ze eigenlijk nog, iig korter dan de haartjes bovenop! Maar kaal dus niet.
Nou je het zegt.... Onze dochter heeft een voorkeurshouding naar rechts, ze heeft hier al weken fysio voor en het gaat goed maar, vanmorgen ontdekte de fysio een kale (druk) plek op haar hoofdje aan de rechterkant en dat terwijl ze de hele dag op haar zij ligt, en alleen s' nachts op haar voorkeurskant een paar uurtjes. Ik vroeg me dus af waar in godsnaam die kale plek vandaan kwam, maar dat schijnt iets 'normaalst' te zijn begrijpe ik?
Hier nog steeds een volle bos. Maar ze slaapt dan ook dag en nacht op haar buik en wisselt zelf steeds van kant.
Bij mijn dochtertje begon het wel laat. Zo rond de 3 maanden ofzo. Mijn nichtje heeft vanaf de geboorte heel veel haar maar kreeg wel een kaal plekje achterop. Zag er heel grappig uit omdat de rest zo lang was...
Mijn dochter heeft is nooit kaal geworden. Ze had haar vanaf de geboorte, maar geen enorm volle bos. Het is nooit minder geworden, alleen maar meer.
hier ook veel haar en geen kale plek. Wel is het haar op haar achterhoofd steeds in elkaar gewreven, dat kam ik een aantal keer per dag uit anders krijgt ze heel erge knoopjes in dr haar.
Hier heeft de dame al vanaf de geboorte veel haar. Het is achter wel ietsjes dunner haar geworden maar verre van kaal. Verder heb ik haar veel op haar zij gelegd. Geen kale plek dus.
Hier nooit een kale plek gehad, maar ze draaide haar hoofdje ook vaak om dus geen voorkeurshouding ofiets
Hier ook geen kale plek... Wel iets minder haar op haar slapen. Ze ligt op haar zij voornamelijk. Zo nu en dan kijkt ze naar haar mobiel terwijl ze op haar rug ligt... Nog geen kale plekken gespot. Ben benieuwd! Veel kindjes hebben het... het is in ieder geval geen onbekend en 'schadelijk' fenomeen .
Dat heeft ze ook heel erg! Echt erge klitten. Telkens als ze wakker wordt moet ik haar haren al kammen, anders is het zo een knoop! Ach...we zien wel. Ik was gewoon benieuwd. Als het zo is maakt het mij niet uit hoor.