ervaringen quinny zapp

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dromer28, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Zoals de kop al zegt ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de quinny zapp.

Hij is voor ons echt voor erbij dus een keer mee op de fiets op vakantie als we gaan vliegen en voor even vlug met de auto. Verder gebruiken we gewoon lekker de maxi cosi mura 3. Wil hem op marktplaats gaan kopen dus misschien ook nog andere tips welkom

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Persoonlijk vind ik ze er mooi uitzien, klein op te vouwen, maar echte rammel gammel dingen.

Mijn vriendin heeft er 1, en die van haar een keer gebruikt omdat ik opzoek was naar een buggy (die ik heb maar nooit gebruik), maar ben heel blij dat ik hem niet heb gekocht.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier puur gekocht omdat hij klein opvouwbaar is en dat onze grootste prioriteit was.
    Maar ik vind het ook een enorm rammelding en zou 'm niet kopen omdat ie zo lekker loopt ofzo.

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Eh... Nou, ik ben er wel tevreden mee eigenlijk! Vind hem helemaal niet rammelen en hij is super-compact. Moet er wel bijzetten dat hij hier 'extra' is, dus voor een boodschap of een rondje winkelcentrum. Voor langere stukken gebruiken we gewoon een degelijke wandelwagen.

5. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Wij hebben vorige week een Zapp Xtra aangeschaft en zijn er ontzettend blij mee! Totaal geen rammelding, maar iedereen heeft zo zijn eigen "gevoel" bij een wagen... Ik zou er gewoon eens een uitproberen als je die kans hebt...

Op ervaringen van anderen kan je niet varen vind ik...

6. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik durfte er amper een drempel mee op of af, bij elke beweging leek het wel alsof 'ie brak :) Daarnaast geen ruimte voor de voeten. (kijk voor de grap eens naar de voeten'plank' :) Lijkt net of ze vergeten zijn dat kinderen ook nog benen en voeten hebben :) Niet mijn ding iig. Ik zou lekker voor een Maclaren gaan in dat geval.

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik heb er 1 gehad en gauw weer door verkocht. ik vond het een irritant, onstabiel rammelding. vind persoonlijk kindjes er niet altijd fijn in zitten. ding heeft geen slaapstand dus als je kleine wil slapen dan hangt die met z'n hoofdje naar de zijkant. verder wel klein op te vouwen. enigste voordeel. je mag er geen tas aan hangen want dan klapt hij om.
    ik zou eerder kijken voor een goede buggy met ligstanden.

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    De xtra (die wij hebben) kan wel in slaapstand. Heb altijd alle boodschappen aan de handgrepen hangen (uitzondering echt zware tassen met veel pakken zuivel of zo) en nooit problemen mee. Voetenplank kan ik me voorstellen dat als ze een jaar of vier zijn dat ze hun voeten dan niet meer echt goed kwijt kunnen, maar tegen die tijd lopen ze maar een stukje ;)

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

+1!

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.815
    113
    Ik vond het een pokkeding en heb hem snel weer verkocht. Laag, rammelt, geen ligstand (extra natuurlijk wel), loopt niet lekker. Niet standaard een boodschappenmandje. Als je er tassen aanhangt valt hij direct om en je hebt er een speciale fietsendrager voor nodig. Voor dat geld vind ik dat er echt wel betere buggy's te koop zijn.

Deel Deze Pagina