Hoi hoi, Het weer ziet er werkelijk fantastisch uit! Ik ben dol op dit soort zonnige dagen. Helaas valt de temperatuur nog vies tegen, vooral met de wind van vandaag was het voor mij echt iets te koud. Wat mij opvalt is dat onze babykamer (nu dreumeskamer ) overdag vrij warm wordt omdat het zonnetje op het dakraam staat. En 's nachts behoorlijk koud kan zijn. Ons meisje slaapt al de hele winter in: - romper lange/korte mouw (dit wisselt een beetje) - pyjamabroek - pyjamatruitje - sokjes - Puckabag ( de winterversie, kenners weten dat deze slaapzak behoorlijk warm is) En eigenlijk sliep ze hierin tot aan gisteren. Vandaag voelde ze vrij warm aan en broeide het een beetje op haar kamer, dus is ze nu met een romper lange mouwen, pyjamabroek en mouwloze herfstzak naar bed gestuurd. Ben benieuwd hoe ze het er op doet! Waarin slaapt jullie kindje met dit weer?
in een romper met lange mouw en een pyjamabroekje. En dan onder 1 dekentje. Maar het is hier nooit koud in huis, rond de 20 graden is het nu 's nachts hier.
Hier een vrij fris kamertje en hij slaapt al maanden in een rompertje korte mouw, pyjamajasje en winterslaapzak zonder mouwen....
romper korte mouw, pyjama en winterslaapzak met mouwen... Overdag ligt ie alleen in zn romper in zn slaapzak omdat het dan idd wat warmer is.. Maar snachts is t hier rond de 15 graden in zn kamer.... niet zo warm dus
Hmm...hebben wij dan zo'n koukleumpje? Hier is het 's nachts tussen de 16 en 19 graden in haar kamer geloof ik.
In het kamertje van mijn dochtertje is het 's nachts nu rond de 14 graden. Ze draagt een langemouwen romper, velours pyjama, sokjes en ligt in een winterslaapzak met mouwen. Ze ligt direct onder het (schuine) dak dus als de zon erop staat kan de temp hier ook best snel oplopen. Overdag pak ik daarom wel eens een slaapzakje zonder mouwen, maar dan moet het min 16 graden zijn op haar kamer.
Hier een ikea slaapzak een romper en een pyama truitje Hier is het 17 graden op de slaapkamer. De hele winter door dit aan gehad
Overdag een romper met korte mouwen, truitje en winterslaapzak van de hema met mouwen. 's nachts een pyjama over een romper met korte mouwen en de winterslaapzak van de hema met mouwen. Als het wat frisser is op zijn kamertje, dan zet ik even de verwarming aan om de kou eraf te halen.
Hier nog altijd romper lange mouwen, pyjama (dun katoen) en winterversie Puckabag. Ze voelt altijd aangenaam warm 't Is nu 17 graden op haar kamer, kouder dan 15 graden wordt het niet en overdag is 18 a 19 nu het maximum.
onze dochter ligt in een winterslaapzak zonder mouwen van de Hema, romper lange mouw, velours pyjama of flanel en meestal 2 paar sokjes. op haar kamer is altijd rond de 18/19/20 graden.
Hier of een romper lange mouwen met shirtje korte mouwen er op in een gewone dunne slaapzak onder een deken. En anders een romper korte mouwen met shirtje lange mouwen er op in slaapzak onder de deken. Is warm zat, ik hou de temperatuur gewoon 18,5 in haar kamer ´s nachts. Ze is nooit te koud of te warm.
Romper lange mouw, pyjama broekje en hema winterslaapzak met mouwen. Als ze ingestopt wordt dan leggen we een dekentje tot haar middel maar daar ligt ze vaak 's nachts weer bovenop. Overdag romper korte mouw, truitje, pyjamabroekje en een slaapzak van de kruidvat zonder mouwen. Dekentje tot haar oksels
Romper korte of langs mouwen Pyjama Sokjes Slaapzak zonder mouwen Hier is het altijd 18/19 af en toe 20 vooral als de zon schijnt!