ik bied het elke dag aan, maar hij wil niet altijd. Als Joey vol zit, dan hoeft/lust hij ook echt geen toetje. Hij drinkt zn melk altijd goed op, dus daarover maak ik me niet zo'n zorgen.
Hier in principe elke dag, we wisselen het af. De ene keer hebben we bananenkwart (=favoriet) en dan weer gewoon volle yoghurt. Het maakt daarbij niet uit of zijn bordje leeg was of niet, en dat toetje hoeft ook niet op als hij vol zit (dan schuift mama het wel naar binnen ).
Ja hier iedere dag een "gezond" toetje zoals bijv. pure yoghurt. Af en toe afgewisseld voor een danoontje of vla etc.
Wij eten zelf ook elke dag een toetje, dus ja, onze kleine man natuurlijk ook. Gelukkig wordt hij ook al errug blij van een beetje yoghurt. Zonder toevoegingen! (echt, dat heeft ie niet van mij!)
Hier krijgen de kinderen na de maaltijd geen toetje. Zelf eten wij ook nooit een toetje meteen na de maaltijd. Maar als we iets van yoghurt/vla nemen is dat later op de avond of overdag als tussendoortje of als ontbijt/lunch. Als ze hier na het avondeten nog trek hebben, kunnen ze gewoon nog wat avondeten krijgen . Wij vinden namelijk dat je beter gewoon wat extra groenten kan nemen als je nog plaats hebt voor meer voeding in je buik . Ze krijgen weleens iets van yoghurt, maar dan gewoon smiddags als tussendoortje. Of bij het middageten als broodbeleg (broodje dopen in de yoghurt). En een heel enkele keer hebben we iets van een yoghurt/vla met smaakje, dan krijgen ze dat ook als tussendoortje. Maar over het algemeen is het naturel yoghurt. Jongste krijgt het nu al een tijdje niet meer, omdat ze toen ze het een aantal keer in de week kreeg exceem kreeg, dus met de yoghurt gestopt (ons idee mss toch te veel koeiending ). Liefs Hanneke.
Hier wel elke dag sojayoghurt, maar niet per se na de warme maaltijd ofzo, soms ook in de ochtend na de boterham of als tussendoortje. Gewoon de blanke sojayoghurt zonder smaakje.