krijgen jullie ook een sint kadootje?

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hahaha wij zijn natuurlijk dan al ver over de ik geloof in sinterklaas periode heen..maar krijgen jullie een kadootje van jullie partner?

ons zoontje krijgt wel een kleinigheidje..en voor elkaar pf tjsah eingelijk niks..ik denk dat hij een reep chocola krijgt want daar is hij dol op maar niet echt een tof kadootje. dat krijgt hij dan wel met de kerst.

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Wij vieren hier met beide families Sinterklaas (lootjes getrokken). Voor elkaar kopen we niets, hechten we ook niet zoveel waarde aan.

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja hier wel, wij doen geen kado's met kerst.
    Sinterklaas doen we met ouders en schoonouders + zusje van me vriend (nakomelingetje van 4)

Wij kopen voor onze dochter 6 kadootjes, mijn schoonouders 6 voor hun dochtertje en dan geeft ieder voor de ander nog 1 kleinigheidje, dus in ons geval: 1 kleinigheidje schoonmoeder, 1 schoonvader, 1 me eigen moeder, 1 me eigen vader en me vriend! en 1 voor het zusje

Heb er weer helemaal zin aan!

4. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Nee, hier niet. We vieren sinterklaas voor de kinderen. We kopen alleen voor de verjaardagen wat leuks voor elkaar.

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik vier sinterklaas met m'n dochtertje, m'n ouders en mn zus/zwager. We kopen wel kadootjes voor mekaar, maar gewoon kleinigheidjes. Eigenlijk met name om de kleine omdat het anders te verwarrend is dat de hele zak met kadootjes allemaal voor haar is en dat er geen kadootjes voor ons zijn. Ze is namelijk as maandag jarig en dan zijn ook al alle kadootjes voor haar.

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik krijg nooit wat van mijn man (of ja de sint eigenlijk :D )
    Ik geef hem elk jaar wel een lekkere chocoladeletter of hij mag zijn schoen zetten.... :D

7. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Wij vieren met mijn ouders, broertje en schoonzus sinterklaas, we kopen dan allemaal wat voor elkaar dus ook voor je eigen man/vrouw.
    Kerst vieren we bij mijn schoonvader met schoonzus en zwager, dan koop ik meestal iets kleins voor mn man en hij voor mij.
    Anders wordt het helemaal zo dubbel op.

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja wij krijgen ook wat van de lieve sint :p vorig jaar een mooi boek en een staatslot... mijn man een lekkere borrel en een staaslot..

dit jaar weet ik het nog niet...

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nee wij geven elkaar niks met sint...vaak wel met Kerst :)

10. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Wij geven elkaar met kerst een paar cadeautjes.
    Voor mijn vriend haal ik standaard ieder jaar een voetbalspel voor zijn PS3, dan weet ik namelijk zeker dat ik goed zit.
    En daar dan nog wat kleinigheidjes bij.
    Andersom ook, ik krijg iets wat ik graag wil hebben, met nog wat kleine dingetjes erbij.
    We gaan pas aan Sinterklaas doen als ons kindje er is.

11. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    nee sint is puur voor de kids hier :D met kerst geven we elkaar wel altijd cadeau's

12. koala28

koala28 Niet meer actief

Mijn man krijgt een chocoladeletter van Australian. Hij is gek op chocola en zeker die van Australian.

Ik heb gister een grote fles Romance van Ralph Lauren in m'n schoen gehad terwijl ik m'n schoentje noggeeneens gezet had.

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik denk dat als ik mijn schoentje zet, ik het de volgende ochtend gewoon weer uit de schoenenkast kan halen met de boodschap...RUIM JE SCHOENEN EENS OP :d

14. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    De sint komt voor de kids maar we leggen ook wel wat lekkers voor ons bij. Zo leggen wij bij hun kadootjes de namen van de kids in letterkoeken en dan leggen wij ook onze namen ;)

Deel Deze Pagina