veranderen van Gynaecoloog.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zanetti, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoi meiden, weet niet of ik de vraag hier goed stel, maar een klein vraagje hoor.

Loop nu sindskort (weer) bij de gyn. Alleen ben ik niet tevreden met degene die ik nu heb. Kan ik vragen om een andere. En bij wie moet dat. Bij de assistente?

Wil de arts die ik nu heb niet meer onder ogen komen eerlijk gezegd. (lang verhaal!). Binnenkort weer de IUI traject in, en wie weet hoe lang dit gaat duren en wil dit met een arts gaan doen waar ik me prettig bij voel.

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Denk dat je wel een andere gyn kunt krijgen hoor .
    Het lijkt me de bedoeling dat je je prettig voelt + goed geholpen.
    Zou de assistente vragen die weet wel hoe te handelen.
    Succes en erg vervelend meis dat je je niet fijn voelt.

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Het is beide helaas, voel me alles behalve prettig en een te lakse gyn.

Bedankt voor je snelle antwoord lieve meid. Morgen de telefoon maar oppakken en het verhaal aan haar uitleggen, hopelijk kan ze me verder helpen en heeft ze er begrip voor.

Liefs :)

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Brusje@ Graag gedaan laat je even weten hoe en war? ben wel benieuwt ,
    Erg rot dat het zo moet , hoop dat het gaat lukken en je er beter bij gaat voelen.

5. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoi marnat.

Het is 3x voorgekomen dat ik daar voor niets zat bij de gyn. En daarmee bedoel ik dat hij de bloeduitslagen maar steeds niet had klaar liggen. En het enige wat hij zei,' ja excusses maar dat je weer voor niets komt maar heb het zo druk gehad'. (HALLO zoveel weken ondertussen voorbij en nog zijn we niet vooruit gekomen.) En ik zei dat ik het vreemd vond omdat alles toch op de computer moet staan. En dat hij zei ja maar soms gaan er dingen anders dan gepland. :( Nou jaaaaa vaag toch. Of dat hij zei we gaan beginnen met clomid en dat hij de afspraak erna zegt, dat hij nooit over clomid heeft gesproken... :$

En ook de manier hoe hij naar me kijkt en spreekt, voel me er gewoon alles behalve prettig bij, bah krijg er gelijk de kriebels van als ik eraan denk.. :)

Vandaag de assistente gebeld, ze begreep mijn verhaal goed en ze gaat voor me kijken voor een andere gyn, wordt misschien wel een ander ziekenhuis omdat de rest vol zit maar dat maakt me niet uit.

6. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Heel herkenbaar! Onze gyn. was precies zo. Heel verstrooid en alles kwijt. Ik werd totaal niet begrepen en luisteren deed hij ook niet. Na 3 mislukte Clomid ronde zijn we overgestapt naar een ander ziekenhuis!

Een verademing! Ben nog steeds blij dat we die keus hebben gemaakt toen. We hebben een ander ziekenhuis in een andere plaats uitgekozen, eentje die goed werd beoordeeld. Niet te groot en persoonlijk.

Succes met het overstappen, ik denk dat je er goed aan doen :)

7. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Lotteke wat fijn dat jullie keus uiteindelijk goed is gevallen. Ik lees je ot en het lijkt (buiten de vele keren clomids) precies op onze situatie. Ik wens je ook veel succes. Wij hebben ook veel geduld moeten hebben en hebben een mooie zoon gekregen. Hopelijk is jullie ook een wondertje gauw gegund.

Bedankt! :)

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dat is niet erg netjes van deze gyn, ik hoop dat ze een andere gyn kunnen vinden voor je.
    Of idd een ander ziekenhuis umcg Groningen een idee ? goede ervaring mee , lief meelevende artsen daar. of woon je er te ver vandaan?

9. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ja dat is toch iets te ver. Wat lief dat je meedenkt. Er zijn gelukkig hier nog meer ziekenhuizen in de buurt, en heb er wel vertrouwen in dat we bij een goede gyn geplaatst kunnen worden straks.

Marnat we hebben vandaag na een goed gesprek besloten om het even te laten rusten... :( I.v.m teveel stress, ben er best verdrietig onder, maar het kost geestelijk zoveel energie, en dat is zo niet goed binnen ons gezin. Dus voor nu even een rustpauze, hoe moeilijk ik dit ook vind.

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Brusje@ Graag gedaan gelukkig meer keus bij je in de buurt.
    Meis doe kalm aan denk aan jullie zelf , het vergt idd erg veel van je en zeker ook de relatie. Het beheerst je leven als je niet uit kijkt. Als je leeftijd de lange rust toe laat zal ik dat doen .
    En geniet van je kindje die er al is . knuf

11. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ben alweer boven de 30 dus wat dat betreft ook niet echt de jongste meer. Maar ja stress en zwanger worden gaan sowieso niet samen ongeacht je leeftijd denk ik zo..

Denk dat rust me veel goeds zal brengen, alleen moet ik een weg zien te vinden met hoe ik die rust moet gaan zoeken want dat is makkelijker gezegd dan gedaan.... Maar ik moet, anders gaat het inderdaad mn leven beheersen en ben ik helemaal de klos.

Ja dat doe ik zeker, genieten van hem.

Zal dus vanaf nu sommige subforums hier op ZP ontwijken en wat meer op de lounge rond hangen, ook gezellig. :)

Knuf back! Bedankt lieverd!!

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Brusje@ broekje:D ik ben 40 vandaar ik het ook melde zeg maar .
    Stress is idd erg slecht .
    Hoe je dagen in vullen de mmm wat te vergeten!
    Je kan gaan wandelen in bos of een blok in je omgeving gaan lopen.
    Knutselen met je kindje of een eigen hobby zoeken.
    Gaan fietsen vele kilometers doen wij ook [ alleen nu wat minder ]
    En idd de lounge wat meer bekijken, daar zit ik ook meer dan hier hoor.
    Als ik in mijn eigen topic wat gezet heb kijk ik hier wel eens.
    Of ik zit bij de spelletjes .

13. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik heb trouwens geen idee of ze makkelijk zijn met het verzoek om van gyn te veranderen.
    Iemand had laatst een topic dat ze liever een vrouw dan een man had, en daar werd niet aan voldaan.

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    brusje1@ En meis al meer duidelijkheid , of je een andere gyn krijgt ?

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hoe gaat ie meis?

Deel Deze Pagina