Krijgen jullie wel eens zomaar wat van jullie vriend/man?

Discussie in 'De lounge' gestart door bijtjuh16, 13 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gazy

Gazy Niet meer actief

Echt! jeeytje.. ik zeg vasthouden en niet meer loslaten!

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Nope...nog nooit.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

en hij maakt zulke lieve, mooie kindjes!!! :D:D

Dat bedacht ik me gisteren... je hebt een prachtig kindje waar je echt verliefd op bent. Je relatie is niet super en je wordt verliefd op een ander...dan krijg je dus per definitie een ander kind dan je eerste.. ik zou dat raar vinden.. mijn kinderen (dus manlief en ik) zijn geweldig. Waarom zou ik andere willen? Hahahah

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    ja regelmatig :)
    m'n man neemt ook de koek van kantoor voor me mee naar huis :) maar ook bloemen, tijdschrift, babysokjes toen ik net weer positief had getest, soms wat lekkers of een boek of een lief kaartje. geen grote dingen, maar wel leuke kleine attenties.
    het liefst vind ik nog dat als ik ziek ben, hij uit zichzelf met thee, beschuitjes en een kruik aankomt.. dat is niet echt een cadeautje, maar het voelt wel zo :)

5. Dana

Dana Niet meer actief

niet vaak maar als hij wat doet dan denkt hij ook echt aan wat ik zou willen, zo heeft hij laatst tijdens een zakenreis een trui meegenomen die echt supermooi is van hele mooie kwaliteit, echt iets dat ik zelf ook meteen zou kopen, vind ik best knap voor een man :D

6. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Nee, nooit.
    Alhoewel, als ie op zn werk een traktatie krijgt dat in een verpakking zit (chocoladekoek of twix ofzo) neemt ie het wel voor me mee maar da's meer omdat ie het zelf niet lekker vindt. Maar verder nooit iets.

Heb een paar weken lang gehint dat ie wel eens bloemen voor me mocht kopen (om een bepaalde reden).. toen heb ik het opgegeven en voor mezelf een mooi plantje gekocht. Toen ik daarmee thuis kwam zei ie: 'oh ja ik dacht niet dat je dat serieus meende en eigenlijk is dat toch ook zonde van ons geld, bloemen gaan toch dood'. :(

Ach eigenlijk hoeven cadeautjes ook niet. Ik zou het alleen wel erg fijn vinden als hij uit zichzelf eens voor me zou zorgen als ik ziek ben.. dat vind ik veel belangrijker dan cadeautjes. Maar ook dat doet ie niet :x

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ja regelmatig ... vaak als we aan het winkelen zijn dat hij ineens bij de kassa staat met datgene wat ik erg leuk vind!

8. giraf

giraf Niet meer actief

Ik krijg heel vaak lieve briefjes :)En 2 dagen geleden nog een iPad.. :)

9. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Die dingen zijn leuker dan cadeau's!:D

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier heel af en toe een klein boekje, lekker broodje ofzo (natuurlijk ook voo zichzelf) en dat was het ik heb 2 x bloemen gehad van hem. 1x had hij ze van een klant gekregen om aan zijn vrouw te geven.. rosmantisch he;)..

11. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Haha, ja ik krijg heel soms wel eens zomaar iets.

Vorige week 2 doosjes met verse scharreleieren. (had hij gekregen van een klant)
    en een paar weken terug 10 kilo aardappelen, 1 kilo winterpeen en 5 kilo uien. (gekocht bij een klant.)

Ja, ik mag me erg gelukkig prijzen met zo'n vent.;):D

Maar hij is wel erg lief en super voor mij en de kinderen. En dat vind ik veel belangrijker dan kadootjes. En natuurlijk ben ik er na al die jaren ook wel aan gewend geraakt.:p

12. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Telt hoofdpijn mee? :p

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Oh ja met enige regelmaat.

Vaak bloemen, of als hij een boek ziet dat ik leuk vind neemt hij het mee. Of een pandora bedeltje ofzo.

14. singa

singa Niet meer actief

Helaas hier ook niet veel. ik krijg meestal wel hele lieve cadeau's voor mijn verjaardag.
    ik neem meestal de cadeau's mee voor hem.

15. Yelice

Yelice Niet meer actief

Ik krijg geregeld bloemen van me man! ik hou er erg van en dat weet hij ;)

16. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Vriendlief neemt geregeld wat mee.
    Boeken, bloemen, spelletjes en chocolade is zijn 'safe-zone'.
    Maar een parfum o.i.d. waagt 'ie zich niet aan haha.
    Ik vind het heerlijk!

Natuurlijk verwen ik 'm ook wel eens met een leuk boek of iets voor zijn verzamelingen.

17. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Bloemen.. Lekkere chocolades of een lekkere knuffel;)

18. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    nee, nooit...:(

19. Mayon

Mayon Niet meer actief

nee denkt ie geen eens aan. wel een lekkere zoen als ie thuiskomt ;)

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@lin80, WOW! :D

Nou, ik helemaal niets hoor! Als hij boodschappen doet neemt hij wel mee wat ik lekker vindt maar verder nooit spontane cadeautjes. Denkt hij gewoon niet aan en ik geef er verder ook niet veel om eigenlijk :D

Deel Deze Pagina