Krijgen jullie wel eens zomaar wat van jullie vriend/man?

Discussie in 'De lounge' gestart door bijtjuh16, 13 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja zekers, mooie bloemen of lekkere chocolade! 3 kwart jaar terug een keer een enorme bos grote rozen thuisbezorgd gekregen toen die nog op kantoor werkte, zo lief!!!

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ts jij was toch diegene die zelfs om geld moest smeken voor een brood ??ofniet ,waarom wil je dit weten om jezelf meer pijn te doen ofzo?? ga weg bij die gierige vent !!

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik moet mezelf eigelijk gaan schamen want ik ben echt een verwend kreng :) ik krijg eigelijk wekelijks wel iets van mijn man

Variërend van dure make up van de Douglas/Ici paris tot tot aan uggs, games,kleding,en andere dingen

Hij vraagt bijna wekelijks: schat, heb je nog iets leuks gezien?
    En als ik dan zeg: ja, maar ik hoef niks
    Dan dringt hij erop aan dat ik het maar gewoon moet halen of bestellen omdat ik het verdien :) voel me dan vaak best bezwaard en 1 vd stiefzusters van assepoester.. Vind het nog altijd raar om wat te krijgen, waarom weet ik niet. Ben er altijd erg blij mee, maar om de een of andere reden vind ik dat ik het niet verdien??

Hij koopt trouwens nooit iets uit zichzelf, maar geeft mij geld om iets te kopen, omdat hij een hele andere smaak heeft als ik, en dat moeilijk vind om dan wat te kopen

4. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

Ik hou niet van cadeautjes krijgen hoor, ik ben veel meer van het weggeven :)

5. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ja meestal bloemen of chocola:D

6. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    nope, nooit..
    wel altijd grote cadeaus met verjaardag en kerst maar verder nooit.. en ik neem hem regelmatig iets leuks mee!
    paar x gezegd dat ik gewoon een bloemetje ofzo erg leuk vindt en het zo gezellig in huis vindt maar die moet ik dan zelf gaan halen.. hij denkt er gewoon niet aan!
    jammer....

7. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.900
    113
    't Gezellige Brabant
    Niet in de zin van chocolaatjes of bloemen ofzo. Als mijn dagcreme bijv. bijna op is, dan haalt hij wel eens nieuwe. Daar ben ik erg blij mee, want deze is hartstikke duur. Laatst had 'ie een DS3 besteld, omdat ik me op het eind van de zwangerschap vast wel zou gaan vervelen. Nou, ik vind het nu ook al leuk, dus ja, zo af en toe eens zo iets, daar ben ik enorm blij mee.

8. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.574
    113
    af en toe een plantje. Maar hij vind het altijd prima als ik eens iets extras voor mezelf koop en vraagt dan ook niet hoeveel het heeft gekost.

Bijtjuh ik begrijp alleen niet zo goed waarom juist jij dit topic opent. Wil je je eigen situatie vergelijken met die van anderen om te kijken of ie bij jou ""normaal"is

vindt het eigenlijk schrijnend om te lezen dat je liever geeft dan krijgt. In jouw geval pakt dit destructief voor jezelf uit

9. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Niet heel vaak, af en toe krijg ik zomaar iets. Laatst had hij iets van de juwelier gehaald, in zo'n klein doosje, ik schrok me rot! Ik dacht dat ie me ten huwelijk ging vragen ofzo!!!
    Maar het was een zilveren dingetje voor aan m'n ketting, met de naam van onze dochter erop :) Zo mooi en lief!

Verder krijg ik niet heel vaak iets, soms m'n favo geurtje, maar dat is zeker al 2 jaar geleden.... Vind het ook niet zo heel belangrijk.

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik krijg eigenlijk nooit iets, maar ik geef daar ook totaal niet om, ben ook helemaal niet materialistisch. Ik heb dan liever dat hij bijvoorbeeld stofzuigt omdat ik haar zo'n hekel aan heb of dat hij voor mij iets te drinken haalt als ik geen zin heb om op te staan. En ik vind het super dat we een weekje naar Landal gaan en een Efteling abonnement gaan nemen, terwijl hij dat stiekem zonde van het geld vindt, maar ik vind het heerlijk, quality time met z'n viertjes en het vakantiegevoel. Cadeautjes doen me niet zoveel.
    Ik denk dat ik raar zou staan te kijken als hij met bloemen thuis zou komen ;)

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nee nooit. in het begin van onze verkering kreeg ik steeds de prachtigste boeketten. echt zo super lief. na een jaar of 2 was dat over. inmiddels zijn we bijna 12 jaar samen. de laatste 2 verjaardagen kreeg ik zelfs niets. niet eens een kaartje. en een van die verjaardagen was ik hoogzwanger

12. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Jazeker :)

Bloemetje, kaartje, kleinigheidje, een extra kus ;) Hij heeft ADD dus soms verrast hij me ook echt. Aangezien ik niks meer verwacht is de verrassing vaak groter als er ineens een kaartje onder mijn kussen ligt, of als hij thuis komt met mijn favoriete bloemetjes. Gerbera's. Al noemt hij ze Bergera's :p

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

helaas niet :(
    Ik krijg als ie er toevallig aan denkt wel een bosje bloemen voor mijn verjaardag.... van het pompstation ;) (ik hoef echt geen bos rozen van 100 euro, maar dit is ook weer het andere uiterste)

Daarom verwen ik mezelf maar met zijn bankpas :D Dat vind hij allang best. Ik ben geen shopper die de kaart binnen een dag leeg kan trekken. Ik ben dan wel weer zo 1 die wel ook voor hem een klein cadeautje voor zomaar koopt.
    Maar ik zou het echt heel leuk vinden als hij spontaan eens met een klein presentje thuiskwam, maar ben bang dat het niet in de aard van het beesie zit.

14. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ja!
    Van een bloemetje tot een hangertje voor aan mijn armband
    En toen ik net zwanger was van Julia kreeg ik een mooie zwangerschapsbola

15. kalli

kalli Niet meer actief

Heel vaak!! Dat kan idd het koekje van kantoor zijn, of een kaartje, soms sluit hij zichzelf op in de keuken om een uitgebreide maaltijd inclusief mooi aangeklede tafel te bereiden, hij heeft ooit een supermooie jurk voor me meegebracht uit Rome... en een hele mooie ketting, oorbellen, weekendje weg zonder dat ik ergens van weet... Hij weet me wel steeds weer te verrassen. Maar ik doe dat bij hem ook :D

16. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Niet vaak, maar we zijn allebei niet zo van het cadeautjes geven. Krijg wel eens een bloemetje van hem. :)

17. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nee eigenlijk niet zomaar. Wel voor verjaardag, kerst etc. maar niet zomaar tussendoor.
    Vind het niet erg hoor, zo'n type is hij gewoon niet ;) (en ik ook niet haha)

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee, en ik ook niet.

We geven elkaar alleen een goed gevoel, ha ha
    Dus laten merken doormiddel van affectie en woorden hoeveel we voor elkaar betekenen. Spullen doen er gewoon niet toe bij ons.

19. Zelden.

Vroeger wel eens mooie oorbellen gekregen en een medaillon. Wil alleen nog een gouden ketting, dus daar wacht ik nog op :p. Verder vind ik het niet zo belangrijk. Geld is toch van ons allebei en gaat momenteel toch allemaal naar de verbouwing.

20. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Het is volgens mij ook echt een mannending die zijn niet zo van de cadeautjes en dingetjes regelen.

Die van mij is ook niet zo van de onverwachte cadeautjes of etentjes.

Moet altijd hintjes geven nou ja hintjes ik zeg gewoon "het wordt wel weer tijd dat je mee uiteten neemt" Haha!

Roep nu ook al weken dat we binnenkort die kleine laten logeren en lekker een biosje samen pakken en een hapje eten maar het komt niet aan. Hij regelt niks dus ik zal het wel weer moeten doen ;)

Al verrast hij me heel af en toe ineens met een luchtje en heb 2 jaar terug wel onverwachts een nieuwe fiets van hem gehad. Ik dacht dat hij op mijn oude fiets het fietsstoeltje aan het bevestigen was en toen ik kwam kijken stond er een nieuwe fiets.
    Maar wel met de mededeling dat het voor mijn verjaardag, kerst en moederdag was! hahaha ;)

Deel Deze Pagina