ja hier soms wel! eigenlijk de laatste tijd steeds vaker.. net zoals vorige week had hij vakantie en ik moest werken,ik kwam thuis en hij was weg met de kids, was hij dus naar de rozenkweker gegaan,en had hij de kids rozen uit laten zoeken. dus kwamen ze thuis met een grote bos rozen!. verder is hij niet echt van de kadotjes ofzo, maar hij heeft wel soms dat ik opeens een sms krijg met . ik hou van je lieverd! dat vind ik ook altijd zo lief!!!
Toen we verkering hadden kreeg ik regelmatig een bosje bloemen, 'omdat ie best romantisch was' Maar ik zat me pas te bedenken dat dat al heeeeel lang geleden is, eigenlijk is dat na ons trouwen (toen ie ook drukker werd met werk) langzaam opgehouden. Alleen op onze trouwdag krijg ik nu een grote bos van een bepaalde bloemist waar ik helemaal weg van ben. En dat is elk jaar weer prachtig! Maar verder heb ik nooit meer iets gekregen. Als ik heel eerlijk ben moet ik vaak zelfs mn eigen verjaars-/sinterklaas-/moederdag etc. cadeautjes kopen, omdat hij er niet aan toe komt. En daar baal ik van! Heb dus besloten dat vanaf dit jaar niet meer te doen, dan maar geen cadeautjes. Misschien maakt dat m wakker.
ja hoor zo af en toe. Heb een half jaar geleden zomaar vanuit het niets een heel mooi horloge die we al regelmatig als reclame langs de weg hadden zien staan. Volgende week ga ik mijn andere kado ophalen.
Ik kreeg nooit wat totdat ik afgelopen jaar voor mijn verjaardag ineens na 10 jaar huwelijk een nieuwe fiets kreeg als surprise. Super.
vroeger wel (toen we nog bij elkaar waren ) weet nog heel goed dat ik een weekend bij mijn zus was gaan logeren met ons zoontje en toen we thuiskwamen was hij niet thuis maar aan de deur hing er een heel mooi klein zacht blauw tasje... dus ik dacht van huh? zal zn moeder wel vergeten zijn ofzo, dus ik leg het op tafel maar het tasje was leeg. staat er op de salontafel een klein doosje met een kaartje erbij..zat er een guess ketting in met een lief kaartje zo lief.. en daarna nog regelmatig zomaar een kadootje gekregen
jaaa, ineens niuew paar schoenen/sneakers of laarzen of ineeeens mn favoriete make up ( heeft ie stiekem bij gehouden dat het bijna op is ) ook als hij een boodschapje voor me moet halen, neemt ie altijd wta voor me mee, waarvan hijw eet dat ik het lekker vindt, maar niet om heb gevraagd laatste x zat ik al een tijdje te zeuren, dat ik nieuw epositielegging moest kopen ...en ineens op een dag zei ie, moet even weg ( nahja vaag dacht ik)....kwma hij terug met zo'n legging...weliswaar zat ie voor geen meter moet em nog ruilen maar vind het wel ehct super lief
Regelmatig komt vriendlief met een bosje bloemen thuis.. Altijd leuk. En wat al eerder is gezegd; hij neemt soms wat lekkers voor me uit de supermarkt, waarvan hij weet dat ik heel erg lekker vind en niet vaak eet.. Heel lief. En verder niet echt grote, noemenswaardige cadeau's. Hij geeft me veel liefde, en dat is onbetaalbaar.. Maar af en toe een smsje met lieve woorden, is al iets waar ik week van kan worden... Lfs, S.
neu:O ja als die x om nix ruzie heb gemaakt met me komt die onschuldig met bosje bloemen mja is ma 2 x in 7 jaar gebeurd haha
Laatste x dat ik echt verrast was dus het totaal niet zag aankomen was 1 juli 2010 toen hij mij ten huwelijk heeft gevraagd. Voor de rest verraste hij mij wel met iets kleins mar vaak zag ik het al aankomen. Maar tegenwoordig niet meer omdat wij het zo krap hebben. Ach joh hij werkt hard en als ie thuis is helpt ie mij met van alles in het huishouden en de kids. Hij is wel een lieverd.
Mijn man was laatst aan het zeuren dat hij perse die dag naar de media markt wilde want hij wilde een blackberry kopen.. ik vond het nou niet echt nodig maarja.. hij werkt hard dus ik ga niet zeggen dat mag je niet kopen.. Dus ik met een beetje tegenzin mee naar die media markt.. lopen we daar zegt hij ik ben hier helemaal niet voor een telefoon maar ik wil voor jou een tablet kopen.. Dat had ik helemaal niet verwacht.. dat soort dingen doet hij nooit.. meestal kan hij zijn mond niet houden en is het geen verrassing meer..
Nee krijg nooit zomaar wat. Als hij ineens met kadootjes aankomt zou ik denken dat er wat aan de hand is volgens mij Wel neemt ie af en toe wat lekkers voor me mee als hij de boodschappen doet.