Zoals de titel zegt waar ben jij verslaafd aan en is het een probleem? Wil je ervanaf of vind je het best? Hier weer verslaafd aan cola, na m'n zwangerschap ruim 2 jaar geleden begonnen aan de cola Light. Eerder ook al eens afgekickt van de normale cola, toen echt 3 jaar geen druppel gedronken en nu Wil er ooit weer vanaf maar wat ga je dan drinken? Koffie drink ik niet en thee echt 2x per maand ofzo en water alleen als het hoog zomer is. Alcohol drink ik ook niet. En in de meeste sap zit ook zoveel suiker dat ik dit ook niet vaak drink.
Momenteel aan niks (oké, aan mijn bed misschien). Maar voordat ik zwanger was, was ik echt verslaafd aan, heel fout, goedkope blikjes energydrank. Ik weet dat het chemische ongezonde zooi is, en tóch dronk ik het dagelijks. Wat de buitenwereld totaal niet verwachtte trouwens, want toen ik opbiechtte aan een moeder op het schoolplein dat ik daarmee gestopt was en serieus aan het afkicken was, hoorde ik dat ze juist dachten dat ik zo'n über gezonde biologisch verantwoorde 'geen suiker in mijn huis'-moeder was. Duuuussss. Ze moesten eens weten wat er zoal in mijn keukenkastjes ligt Voor mij dus geen energydrank meer. Al moet ik er wel eventjes aan ruiken als vriend zo heel af en toe een keer zo'n blikje drinkt. "Zit je nou weer aan mijn drankje te snuiven?" Ja dus.
Dan ga je toch meer thee en water drinken? Dat is het enige wat ik drink. Prima hoor. Heb geen sapjes of cola ofzo nodig. Ik ben vooral verslaafd aan Netflix. Verder geen bijzondere dingen.
Thee en water halen het niet bij de cola hoop dat het snel warm weer is dan ga ik een poging doen om wel meer water te drinken. Heerlijk toch lkkr Netflix
Hahaha heel gênant dit, voel mij ook echt een tokkie.. Maar aan redbull light en sigaretten. Die laatste heb ik al extreem terug gedrongen tot elke avond 1 sigaret. Behalve met feestjes ofzo, dan mag ik gewoon roken hoeveel ik wil.
Nicotine (ben ik wel nu al ruim 2 weken van aan het afkicken) en slaappillen / pijnstillers (zonder doe ik geen oog dicht).
Heel slecht en voel me altijd kinderachtig erom: chips en chocolade. Er gaat geen week voorbij zonder...
Snaaien en dan het meeste chocolade, maar iets anders mag ook. Ik kan gewoon niet 's avonds alleen op de bank zitten zonder wat lekkers naast me.
Deze geloof ik. Niet altijd, als ie boven ligt mis ik m niet. Maar als ik m bij me heb dan kijk ik steeds...
Energy blikjes.. het wordt steeds beter, zeker nu ik ook wat gezonder et en mijn suikerinname beperk. Maar nog steeds op 2 per dag. Is ooi heel wat meer geweest..