Hoi allemaal, Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts, die me gaat doorverwijzen naar de gynaecoloog / verloskundige (ik heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt!?). Ik ben alleen ongeduldig en wil zo graag nu al weten hoe lang ik zwanger ben... 3 augustus begon mijn laatste menstruatie, dat is nu 5,5 week geleden. Officieel ben ik dus 5,5 week, dat is dan dus week 6, de zesde week als ik me niet vergis? Ik wil zo graag de ontwikkelingen op de voet volgen dat ik als een malle aan het Googlen ben geslagen over ontwikkelingen per week, alleen dan wil ik dus wel zeker weten of ik in de goede week zit te kijken Groetjes
Hier bel je bij een positieve test de verloskundige, dat gaat niet via de huisarts, en maak je met haar een afspraak. Wrs hoef je dan pas te komen over 2-3 weken. Dus ik denk dat je nog eventjes geduld moet hebben! gefeliciteerd trouwens! Slik je al wel foliumzuur etc?
Zo lang nog??? Zenuwslopend haha! Mijn dokter zei dat ik maar langs moest komen, waarschijnlijk omdat het mijn eerste is en ik geen flauw idee heb wat ik moet doen. Ik slik nog niets, het is eerlijk gezegd gisteren pas een beetje geland allemaal... Ik was van plan om vanmiddag gelijk het eea te halen aan foliumzuur en vitamine D. Dank je wel voor de tip
Ik was ook heel erg benieuwd en had geen idee. Gewoon een afspraak gemaakt bij de verloskundige en de echo zelf betaald (37,50 euro). Uiteindelijk bleek ik al 8 weken en hebben we meteen het hartje kunnen horen. Als je pech hebt ben je minder lang zwanger en kunnen ze weinig zien..
Wanneer was je eisprong en als je dat niet weet , wanneer was dan je eerste duidelijke positieve test?
Jammer dat je nog niets slikt! Gauw gaan doen idd! Het kan zijn dat je arts Nog een test gaat doen? Maar eigenlijk onnodig gezien het feit je die zelf al gedaan hebt. Ik zou gewoon vast een vk bellen en een afspraak maken!
Ik heb echt geen idee wanneer mijn eisprong was... omdat ik dus helemaal niet bezig was met zwanger worden. Afgelopen maandag had ik een positieve test! Toen was ik 1 week en 1 dag overtijd met mijn menstruatie, volgens mijn zeer regelmatige cyclus. En ik ben gisteren aan het foliumzuur gegaan hoor!!