Eind van de middag mijn eerste echo.. ben zo bang!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Pomm, 18 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Heb aan het eind van de middag mijn eerste echo. Als het goed is moet nu wel het hartje te zien zijn met dit termijn. (7wk 5dgn).
    Ik ben nu zo zenuwachtig en onzeker! Wordt niet goed van mezelf. Kan me namelijk niet voorstellen dat zo'n wonder in mij groeit.. Zijn er meiden die ook vreselijk tegen hun eerste echo op zagen en dat het allemaal goed blijkt te gaan? Heb behoefte aan positieve verhalen ben namelijk zo slim geweest om alle doem scenarios te lezen ;)

2. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook rond 7 weken een echo gehad. Vond het ook heel erg spannend, idd ook omdat ik me moeilijk voor kon stellen dat er echt iets groeide in mij. Gelukkig was alles goed en was er een duidelijk knipperlichtje te zien.
    Meer dan een vlekje met knipperlichtje was er nog niet te zien, maar het bewijs was er wel!
    Vind het nog steeds heel onwerkelijk allemaal. Er gebeurd zo ontzettend veel daar binnen, terwijl ik er niets van merk... Kijk dan ook erg uit naar de 12 weken echo, zodat ik echt een mini mensje kan zien als het goed is.
    Wat mij wel helpt is iedere dag lezen over de ontwikkelingen van die dag, dan zie ik dat het kindje zo hard groeit en dan voelt het toch wat echter. Ik heb daar het boekje 'Jouw zwangerschap dag voor dag' van Stuart Campbell voor.

Heel veel succes vanmiddag! Hoop dat je een mooie echo hebt met een knipperlichtje!

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Viooltje: Bedankt voor je reactie! Ik kijk idd naar de ontwikkeling per week, daarom is het juist zo moeilijk voor te stellen ;)
    Ik laat het hier weten als ik ben geweest..

4. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik heb maandag mijn eerste echo en ik slaap er al nachten slecht door. Wat als ze niks zien?:$

Ik ga voor je duimen dat je vanmiddag een mooie echo te zien krijgt. Laat je het even weten?

5. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hey meis, snap je heeeeeeeeel goed. Had dat ook met mijn 1e echo (ook precies 7,5wk) en nu heb ik het wéér ook al heb ik toen een kloppend hartje gezien en gehoord. Ik mag maandag voor de termijnecho.
    Denk dat we het allemaal in meer of mindere mate hebben.

Ik duim voor je, en wel ff je mooie fotootje showen straks he!!! :D

6. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat nog steeds bij ieder echo, ik lig altijd naar het plafond te staren en pas als mijn vriend zegt: Hij doet t nog! (het hartje) dan durf ik te kijken. Is gewoon de aard van het beestje denk ik

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Bedankt voor de reacties! *zucht* ik kan pas aan het einde van de middag.. En natuurlijk kom ik, als alles goed, een foto showen!!

8. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Soepkip en Laika, ik duim voor jullie voor een mooie echo.
    Onzekerheid is nooit leuk, maar wel kalm blijven hoor! (moet deze zenuwpees dan zeggen, ik ben ook supernerveus, ghehe)

9. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Yenolah, je moet ook al bijna. :D Spannend! Ik ga ook voor je duimen.

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    en? en? en???

11. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hehe zat ook al te spiensen ;)

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hihi

13. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het gegaan TS?

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    meiden, hier alles goed! Echo was goed, hartje klopt en ben naar voren gezet. Straks ff uitgebreider met foto ben nu op verjaardag en schrijf dit via foon. th

15. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Wat goed nieuws zeg! Gefeliciteerd!

16. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je goede echo! Fijn gevoel is dat he?! :D

17. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Yes mooi zo meid! Ben benieuwd naar je foto :D

18. MHMW

MHMW Niet meer actief

Wat fijn dat je een goeie eerste echo hebt gehad ! Geniet ervan.

19. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    das goed nieuws :),we lopen trouwens gelijk :)

gr yvonne

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Zo.. ben net thuis moest gelijk door naar een verjaardag :( Nu eigenlijk nog 1 maar heb vriendlief daar afgezet en nu lekker thuis even ontspannen..

Ik stikte van de zenuwen. M'n moeder ging ook mee en kwam ons halen, bartste direct in tranen uit. Gelukkig is mijn moeder heel nuchter en die had er veel zin in want we gaan toch naar en babytje kijken?! Ik had alleen maar doemscenarios in mijn hooft gehaald en helemaal toen ik vannacht van vriendje hoorde dat een kennis een mk heeft gekregen met 9weken.

Maar goed.. eenmaal bij de vk de stand. vragenlijst doorgenomen en toen meteen voor de echo. (inwendig). Meteen toen ze dat ding inbracht zag je al een vruchtje met een sterk kloppent hartje! Zo bijzonder! De tranen schoten in mijn ogen.. wat een opluchting.. ben een paar dagen vooruit gezet. Nu staat het op 8weken en 1 dag. Over 2 weken heb ik weer een echo en het zou zomaar kunnen dat ik dan weer terug gezet wordt dus ik hou gewoon deze lengte aan. (7wk 5dgn) dat doen zij trouwens ook.
    Ik ben helemaal gerustgesteld en ga nu proberen te genieten! Natuurlijk zal ik ook weer zenuwachtig zijn voor de komende echo's en er zijn natuurlijk genoeg spannende momenten die nog komen gaan maar het begin is er! Het eerste bewijs na mijn tientallen zwangerschapstesten.

Lieve allemaal, bedankt voor jullie reacties. Ik plaats morgen foto's (heb er 3) maar mijn vader moet ze morgen even in scannen aangezien ik het kabeltje van mijn fototoestel niet kan vinden en hij kan dan mooi even mijn naam etc. ervanaf halen..

Meiden die komende week een echo hebben, ik duim voor een mooie echo!

Liefs, Kip!

Deel Deze Pagina