7 weken hartje klopt, nu 10 weken en weer een echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Marley, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Aaahhh ik begin hem te knijpen... donderdag weer echo, maar word zenuwachtig.
    Met 7,5 weken zagen we het hartje flikkeren, baby was 1 cm ongeveer. Het gaat hartstikke goed, bijna nergens last van en nu heb ik de echo donderdag en denk ik oh oh het hartje klopt toch wel.
    Zit op bevestiging te wachten, net al te googlen op kansen op miskraam na hartje gezien te hebben..aahhh wat een onzekerheid en wat wil ik graag dat het gewoon goed is!!!!

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hey meis,

Dat had ik ook hoor.. En nu ben ik alweer zenuwachtig voor de 20 weken echo over drie weken:)

Succes met wachten en probeer toch vooral lekker gewoon te genieten, gaat zo snel allemaal..

3. Linda009

Linda009 Lid

18 okt 2011
    71
    0
    0
    Ik werk 3 dagen en daarnaast lekker thuis bij mijn
    NULL
    Na 10 weken kun je het hartje horen met een doppler, kan je makkelijk via internet kopen en werkt echt, misschien een tip?
    Dan kan je altijd fijn luisteren naar je ukkie

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Herkenbaar.....zelf heb ik inderdaad een doppler aangeschaft en kon al net voor de 10 weken een hartje horen! Het stelt mij wel gerust, maar bedenk wel dat als je het hartje niet kan vinden, dat nog niet alles hoeft te zeggen. Dit is in het begin erg lastig en ook afhankelijk van de groei van je baarmoeder boven het schaambeen, de ligging van de placenta en dergelijke.
    Succes! Enne.....niet meer googlelen op dat soort nare dingen!

5. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Doe mijn best lieke! Het blijft spannend! Hoop op goed nieuws!!

6. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Hoop ook op goed nieuws voor je!

Deel Deze Pagina