Zo verliefd op een huis...

Discussie in 'De lounge' gestart door Kanarie, 19 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Oooohhh.. Ik ben zo verliefd op een schattig huisje!
    We wonen nu prima en hoeven niet weg maaaar ik krijg dat huisje zo niet uit mijn hoofd!
    Ik reed erlangs en ik was verliefd, op slag verliefd en mijn man niet, haha!

Ik zit al helemaal te verzinnen wat ik zou veranderen, mijn man wordt er niet goed van:)

Maar ja wij zitten nu ook heel goed, laten we eerst hier wat eigens van maken, maar ik mag dromen, toch?

2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.128
    113
    Je mag zeker dromen, doe ik ook af en toe hoor. Zit regelmatig huizen te kijken op funda terwijl we prima wonen

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Je weet maar nooit! Hier hadden wij vrienden geholpen met verhuizen en vriend had daar een huis gezien, hij was er helemaal verliefd op! Ik wist dat niet eens en bijna 1 jaar later wonen wij nu in dat huis terwijl wij helemaal niet wilden verhuizen :D

Dromen mag altijd :)

4. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Staat het huis te koop?

Ik heb hier in de gemeente ook een huis gezien wat niet te koop staat, maar als het ooit in de verkoop komt.. dan gaan we zeker kijken.

5. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Ja, het staat te koop, en er moet heel veel in gebeuren maar dan nog scheelt het een hoop geld met nu.

Alleen hadden we zo een huis, maar dan alleen oud en niet schattig..
    Daar hebben we 5 jaar in gewoond en pas toen we gingen verkopen hebben we het helemaal opgeknapt, het was met een week verkocht, haha!

Nu hebben we een mooie eengezinswoning, maar zijn er nog kleine dingen die moeten gebeuren, daar komt het door ons fantastische aanpassingsvermogen niet echt van...

Ook echt héél gevaarlijk om op Funda te kijken, 3 huizen in de straat te koop omdat buren verliefd werden door op Funda te kijken, haha!

6. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Ik heb hetzelfde. Verliefd op een huis op funda.
    Krijg het niet uit mijn hoofd haha.

7. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Herkenbaar. Wij hebben net wat gekocht, niet ons droomhuis helaas. Maar we zijn tevreden. Perfectie bestaat niet.

Ik zie hier prachtige huizen in de stad voorbij komen met tuin (we hebben in ons nieuwe huis een binnentuin die we delen) maar ja dat is toch wel vaak een 1ton boven budget.

8. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Tot afgelopen zaterdag was ik verliefd. Toevallig gespot op funda. Vrienden daar in de buurt waar we toevallig mee hadden afgesproken. Wij buiten kijken, fantastisch!
    Dus makelaar gebeld, langsgegaan (2 uur rijden) en het viel binnen enorm tegen, helaas.
    De afgelopen week heel funda afgelopen, en nog een paar leuke huizen gevonden en helaas allemaal al verkocht. We zijn enorm kieskeurig en moeten echt verliefd zijn, willen we een andere woning kopen.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier ook erg herkenbaar! Maar dan gelukkig op meerdere huizen tegelijkertijd. Elk huis daarvan heeft zijn eigen charme. Een mens mag best dromen. En als je er écht écht écht wil wonen en het niet uit je hoofd kunt zetten, zou ik er werk van maken.

10. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik zou als ik jou was gewoon eens gaan kijken. Mijn ervaring is dat een foto echt totaal niets zegt over hoe een huis echt 'voelt'. Dus wellicht ben ik je óf in één klap van je verliefdheid af, óf nóg verliefder, en in dat geval kun je alsnog je vriend gaan bewerken... :D

11. mumija

mumija Niet meer actief

Ik zou gewoon eens gaan kijken. Kijken wat je gevoel zegt.
    En je vriend gewoon ontvoeren haha. Dalijk is hij er nog verliefder op dan jij..:D

12. esme66

esme66 Niet meer actief

Ik zou inderdaad gaan kijken, in het echt is toch vaak heel anders als op de foto's.. (met het risico dat het in het echt nóg geweldiger is ;))

13. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

TS: we willen natuurlijk wel even een foto zien he??

14. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar je schattige huisje. Ik zal beloven dat ik het niet zal kopen ;)

15. esme66

esme66 Niet meer actief

Jaaaa, foto.!

Hier mijn droomhuis, wat helaas altijd een droom zal blijven :(
    Moet een hoop aan gebeuren, maar dan zou het echt fantastisch zijn.! Bekijk bijlage 481775

16. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.900
    113
    't Gezellige Brabant
    Heeeeel leuk, dromen zijn er om na te jagen ;)

17. veense

veense Niet meer actief

Aan mij heb je niets... ik zag eind augustus opeens een leuk huis op 300 meter van ons huidige huis vandaan. Man was ook direct verliefd, en nu staat ons huis te koop en krijgen we volgende maand de sleutel van ons droomhuis;) En wij waren ook absoluut niet van plan te verhuizen.
    Het kost allemaal enorm veel geld, tijd en energie, maar we gaan er helemaal voor, en dan hebben we ook voor minimaal 20 jaar een geweldige plek om te wonen waar de kinderen kunnen opgroeien en wij oud kunnen worden!

18. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij ook, al 4 jaar of zo. Het huis is in een gruwelijk slechte staat van buiten. Van binnen is het wel redelijk. Maar de verkopers vragen meer dan de hoofdprijs en ze zijn al bijna een ton gezakt. Er staan voor minder geld veel mooiere luxere huizen te koop, maar de ligging van deze......

We zijn er ook al eens wezen kijken met een makelaar, 2 jaar geleden, maar omdat we op dit moment ons eigen huis niet kunnen verkopen zonder heel veel verlies te lijden (staat niet onder water, maar er zit al zoveel eigen geld in verbouwingen) én omdat de vraagprijs van deze wat ons betreft nog steeds bijna een ton te hoog is, hebben we nog steeds geen actie ondernomen. Wel hebben we vorig jaar nog eens laten weten aan de makelaar dat we nog steeds geinteresseerd zijn als er heel veel van de prijs af kan. Maar zij vertelde toen dat de man het huis helemaal niet wil verkopen, alleen zijn vrouw wil het omdat zij dichter bij haar kinderen wil wonen. Dus nu wil hij er de hoofdprijs voor hebben, anders gaat hij gewoon niet verhuizen, haha. Vrij kansloos dus allemaal, helaas.

Deel Deze Pagina