Hoi ! Ik heb een meisje van bijna 6 maanden maar zit even met een probleempje.. Zij wordt 's morgens al om 6 uur wakker en wil dan haar eerste fles.. Het schema waarin zij vervolgens om voeding vraagt is als volgt: - 6 uur 200cc - 10 uur 200cc - 13 uur 200cc - 16 uur 200cc - 19 uur 200cc Als ik haar vervolgens om 10 uur geen fles meer geef, wordt zij om half 4 al wakker, dus deze fles wil zij ook nog. 's avonds krijgt zij ook groente, tussendoor fruit. gisteravond heb ik haar groente en wat brood gegeven, en toen sloeg zij de fles van 19.00 wel over, kreeg om 10 uur en zat ze op 5 flessen.. Wat kan ik t beste doen? Bedankt alvast!
Hoi! Tot het moment dat je overgaat op opvolgmelk, is de maximum hoeveelheid voeding 1 liter per dag. De maximum hoeveelheid bij opvolgmelk is 800 ml per dag (maar deze valt ook wat zwaarder). Met 5 flessen zit je dus goed. Wanneer ze tussendoor eerder komt, kan je haar ook wat water geven ipv een fles. Vanaf 6 maanden mogen ze inderdaad ook wat brood, je kunt daar inderdaad prima mee starten. Dan slaat ze misschien die 6e fles over. Groetjes Linda