Krijgt hij teveel?

Discussie in 'Voeding' gestart door Mega, 12 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mega

Mega Lid

13 jun 2014
    80
    0
    6
    Hallo dames,

Graag jullie mening, want ik ben bang dat we hem teveel geven.. Dit is zijn ritme;

08.00; fles 180/6
    Spelen
    Slapen
    Fruit eten; op een goeie dag eet hij er +/- 5 tot 10 hapjes van
    Spelen
    12.00; fles 180/6
    Spelen
    Slapen
    Brood eten; korstje wil hij niet altijd. Hij krijgt dan een paar plukjes van het binnenste
    Spelen
    16.00; borstvoeding
    Spelen
    Soms nog even slapen
    Spelen
    19.30; fles 180/6

En in de nacht krijgt hij vaak rond 04.00 ook borstvoeding, als hij zich meld. Soms meld hij zich twee keer en dan krijgt hij ook borstvoeding.

Waarom ik denk dat hij teveel krijgt? Sinds 2 weken krijgt hij pas flesvoeding bij omdat mijn productie enorm terug liep. Hij groeide altijd prima op borstvoeding maar was gewoon geen dikke baby. Nu in de afgelopen twee weken zie ik mijn baby flink groeien. Hij beweegt verder veel. Is erg druk, kan al kruipen, zelf gaan zitten en gaat in de box zelf staan.

Ik heb geen ervaring met combinatie fles en borstvoeding vandaar mijn vraag. De laatste keer gewogen met ons op onze eigen weegschaal was zijn gewicht 7,9 kilo. De flesvoeding die hij krijgt is van BioBim. En zoals jullie zien krijgt hij nog niet veel bijvoeding. We blijven aanbieden en het wordt wel steeds een klein beetje meer, maar hij is niet echt geinteresseerd en doe nog niet zelf zijn mond open.

Kom maar op met jullie adviezen! ;)

2. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Volgens mij ziet zijn schema er prima uit hoor!

3. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ik zie niks geks, lijkt me een keurig schema en als je kindje goed groeit en tevreden is gewoon zo doorgaan!
    Valt me alleen op dat er geen groente(hap) in je schema staat. Krijgt hij dat nog niet of ben je dat vergeten erbij te zetten?

Deel Deze Pagina