HELP!! baby 2 manden wil niet drinken..

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door ratahara, 6 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratahara

ratahara Actief lid

29 okt 2011
    120
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,
    mijn zontje van 2 manden krijg sinds bijna 2 weken pepti, met jhbp er in -hij spugte heel veel - tjaa nu ook nog. REFLUX ?
    het flesje geven was altijd wel een betje probleem -in begin huilen trapelen met zij beentjes -hij had geen eet-slaap ritme -om de drie uur dronk hij maar helft op en om de 4 uur was hij te moe om dat hij niet wou slapen he he,
    sinds een wek heeft hij zelf een ritme opgebouwd van om de 4 uur 150cc - hij is , hij slapt wel best goed overdag vind ik zelf, een lange slapje van 2-2,5 uur en paar hazenslapjes na elke voeding.
    de nacht gaat hij om 7 uur in dan word hij om 22,30 wakker en krijg een flesje, en dan word hij tussen 2.30-3 uur wakken en krijg max 100 cc, van aff 4 uur slapt hij met ons in bed -want anders niet lukt- tot 7 uur.
    wat het nu de probleem is - sinds dag off 3 is het flees drinken een DRAMA, om 7 uur wil hij nieks haard aan het huilen wel honger paar slokje en weer huilen , in totaal drinkt hij zon 50 cc max op, dan van aff 10 uur heeft hij horger maar wil absolut niet drinken ron 11 uur lukt het meestal zon 120 cc ooit meer ooit minder, en dan rond 15 uur wel rond 150 cc, en die fles van 19 uur oooo erg huilen slokjes en weer huilen en ondertussen door het huilen spugen wat hij net opgedronken heeft.
    heb all van alles gebrobeert, kleinere flesje en waker gewen -wil niet, voeden op de schoot met hoofdje wat hooger, op de voedings kussen, op het ankledkussen(zijn favorite plek :))dat er mijn man een flesje gev -nieks helpt, ook flesje zonder jhbp heelp niet en hij spugde net zo veel uit als met jhbp.
    hij was altijd niet zo goede drinker ook toen hij flesjes van 120 kreeg dronk hij 100 cc van op niet meer, maar hij komt goed aan - geborte gewicht 3860 graam en nu 6170 graam - en darom nemen ze me op cb niet serius,
    ik begin nu een betje mu te worden - als hij redlijk drinkt dan slapt hij niet goed, als hij niet wil drinken slapt hij meer,
    ik weet het gewoon niet meer.
    ???????

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zou een keer naar de huisarts gaan. Ik denk dat hij reflux heeft. Hij heeft wel honger maar het drinken doet pijn aan zijn beschadigde slokdarmpje en daarom doet hij zo onrustig. Wacht niet te lang en laat je zeker niet wegsturen. Hier hetzelfde gehad en na een paar dagen medicijnen een ander kindje! Heb je al zijn bedje schuin en hem 30 min rechtop na de voeding?!

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik denk ook aan reflux, dus snel naar de huisarts voor medicijnen. Hier hielpen die helaas niet genoeg en toen Lisa er een virus bij kreeg, stopte ze helemaal met drinken en heeft ze een half jaar een sonde gehad... Gelukkig werken over het algemeen de medicijnen wel goed, maar wacht niet te lang!

4. ratahara

ratahara Actief lid

29 okt 2011
    120
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,
    giesteren naar de ha geweest, en ja dat dacht ik zelf ook, reflux, en volgens mij ook erge, hij krijg nutriton door zijn fles, en na het drinken doet hij zelden sugen -ik hou hem wel goed recht op - bed om hoog, ankleedkussen om hoog, in de kinderwagen oom de materasje om hoog -overaal, wipstoel om hoog.....etc
    maar hij begien met spugen zo'n half uur na het fles flink dorzichtig en het ruikt sterk -en hij gaat zo door tot de volgende voeding, zelf tijdens het drinken komt het maagzur om hoog die hij weer met melk doorslikt, en s'nachts is het drama, hij slapt steds minder word om half uur -1 uur waker helemaal nat van die spug...ik heb ook geprobeerd om met hem zittend te gaan slapen maar het lukt niet altijd.
    dus giesteren naar de ha geweest -die zij tegen mij dat ze geen med mag voorschrijven zonder consult met ka, dus daar gad ze gebeld -en hij zei dat we geen medicijnen krijgen -dat was nog 2 jaar geleden dat het wel veel vorgeschrijven word nu steds minder - en dat reflux iets is die meste kinderen ron eerste verjardag overchees groejen -dus moeten we volhouden :(
    en ik krijg van ha verwijziging naar de ka pas als hij helemaal stop met drinken off goed gaat affvalen -anders niet..
    dus niet slapen, spugen van maazur, huilen, moeilikdrinken -zijn er geen reden voor de medicijnen... ik weet niet meer wat ik moet doen? maar het word erger - eerst sliep hij zo goed s'nachts en nu...... helemaal niet -hij wil het wel maar door het pijn lukt hem niet.....

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je moet erop gaan staan dat je een doorverwijzing krijgt! En anders de poli kindergeneeskunde bellen en je verhaal voorleggen, eventueel kan de kinderarts dan jouw huisarts bellen. Als je kindje stopt met drinken is de kans groot dat je echt te laat bent...

Deel Deze Pagina