Hoeveel flessen had/heeft jullie kindje nog met 8 maanden? Ik las ergens dat het normaal is dat ze er dan nog maar 2 hebben. Ik vind dat weinig. Ik zit nu op 2 flessen en een bord pap met een fles aangemaakt. Hij eet zijn brood, fruit en avond eten super goed ik heb (nog) een makkelijke en grote eter, maar die derde fles gaat toch altijd bijna leeg. Op 40 cc na. Ik geef hem 180/6 Nutrilon H.A 2. Volgende week moet ik naar het consultatieburea en daar kan ik deze vraag natuurlijk stellen, maar ben benieuwd naar de mening van andere moeders en hoe zij dit doen.
Hier 3 flessen waarvan sochtens pap En volgens mij is dat bij veel mensen zo hoor Volgens mij komen die 2 flessen later pas En als he kindje die 3 flessen nodig heeft.. Lekker geven
Hier 's ochtends pap (van 150+5), tussen de middag 120+4 en brood en 's avonds voor het slapengaan 180+6+graan (maar die kan worden afgebouwd naar 150+5+graan omdat ze niet alles opdrinkt)
Volgens mij 3 flessen tot 10 maand. Al drinkt mijn jongste maar 500 cc meer sinds 7,5 maand, en dat was ook prima volgens het cb. Vanaf 10 maand ga je rustig richting de 300cc zuivel per dag..
Hier tot 12 maanden drie flessen per dag. Daarna overgegaan op halfvolle melk en verviel de laatste fles.
Ik zit ook nog op 3 van 200 ml, smorgens pap. Hij komt er nog echt om dus ik laat het lekker zo voorlopig. Zie ook niet in waarom ik bijv de fles bij het brood zou vervamgen door gewone melk, dan lijkt opvolgmelk me beter...