hoi dames mijn dochtertje slaapt overdag alleen in haar wipstoeltje in bed wordt ze gelijk wakker. ik vroeg mij af of het kwaad kan als ze er te lang in ligt bijv. voor haar rug ik heb hem wel in de eenalaatste stand staan.
Mijn zus werkt bij een kdv, en daar mag ze kinderen nog maar 20 minuten in een wipstoeltje laten zitten.
desmond sliep vanaf de geboorte ook aleen in een wipstoeltje helemaal plat snachts wel in bed en volgens mijn kraamverzorgster toen kon dat geen kwaad omdat ze helemaal plat liggen maar idd geen uren maar over ene hele dag berekent ligt hij er toch zeker wel 5 uur in en hij heeft nergens last van
je kunt er een handdoek in leggen zodat ze niet gebogen liggen met hun rugje.. maar ik zou proberen om het bedje toch aan te wennen!
Dit is een hele goede tip... Iman sliep alleen maar bij mij en later in de box en wilde niet in bed. Het heetf helaas heel wat voeten in de aarde gehad om haar in bed te leren slapen ...
Hier heeft het ookbloed zweet en tranen gekost, maar Lucas slaapt inmiddels sinds een week of 3 ook overdag in zijn bed. Hij gaat daar 2 a 3 keer in en slaapt 's nachts ook goed door... Even volhouden nog. Ik merkte dat het makkelijker begon te gaan omdat hij zoveel speelde overdag. Worden ze goed moe van.