Krijgt mijn baby rood haar ?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door mamabenyamin, 16 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos12

    Roos12 Fanatiek lid

    4 jan 2015
    1.719
    801
    113
    Mijn dochter is ook geboren met rood haar. Mijn schoonmoeder heeft rood haar, maar wij zijn allebei donkerblond, dus we hadden het echt niet verwacht.
    Ze heeft echt een supermooie haarkleur en gelukkig hoor je eigenlijk niet meer dat kinderen ermee gepest worden.
     
    mamabenyamin vindt dit leuk.
  2. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik hoop het voor je to, rood haar is zoooooo mooi!! Mijn man heeft een rode baard als hij hem laat staan, maar in mijn familie komt het helaas niet voor. Heb altijd begrepen dat rood haar bij beide kanten erin moet zitten. Ik had graag een kindje met rood haar gewild :):)
     
    mamabenyamin vindt dit leuk.
  3. Saartje33

    Saartje33 Fanatiek lid

    6 dec 2018
    3.493
    5.157
    113
    Vrouw
    Mijn moeder ging van lang kaal naar sneeuwwit, naar vuurrood als kind. Als tiener werd het steeds donkerder en bruiner om uiteindelijk weer naar donkerblond te gaan. Zo heb ik haar altijd gekend als kind. Inmiddels is ze grijs en grapt ze dat nu eindelijk alle kleuren op zijn
     
    mamabenyamin vindt dit leuk.
  4. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.155
    2.050
    113
    Vrouw
    Nederland
    Mijn dochter is geboren met rossig/rood haar. Niet heel veel haartjes maar ook zeker niet kaal, redelijk normaal voor een baby, denk ik.

    Zoon had een heel koppie vol rood haar, vrij donker. Dat is lichter geworden maar duidelijk rood.
    Dochter is meer rossig. En mama zit er qua kleur meer tussenin.
     
  5. mamabenyamin

    6 jan 2014
    51
    10
    8
    NULL
    NULL
    wauw echt mooi zeg!


     
    Linda86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina