Wat doe ik verkeerd????

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Que, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Ik heb echt advies nodig.

Kleine man slaapt niet overdag en is aan het einde van de middag en avond niet te harden. Janken janken janken en nog eens janken!!!
    Ben er zo klaar mee!!!

Ik kan hem 100x op bed leggen maar hij gilt het werkelijk waar uit. Mama hier (ik dus) zit er helemaal door heen.

Hij is vanmiddag in de box in slaap gevallen. Wel een half uurtje en dan weer wakker. Ik kan hem in bed leggen, maar 1 hij wordt wakker en 2 hij gaat weer verder met krijsen!

Wat moet ik nou. Heb wel eens het idee dat hij hoofdpijn heeft omdat hij zijn hoofdje vasthoud met 1 handje of is het oorpijn.
    Kind is dood en dood moe aan het einde van de dag. En ik ben echt op. Kan alleen maar huilen omdat ik niet meer weet wat ik moet doen.

2. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Ogh meid toch!
    Ik weet hoe vervelend dat is, onze kleine was zo de eerste 8 maanden. Het is lastig om mee om te gaan.
    Maar als je ventje naar zijn hoofdje grijpt.. Ik zou dan toch is een afspraak maken met de HA, ff al het medische uitsluiten zegmaar..
    Je weet het maar nooit!
    En miss kan je kijken of der iemand op de korte termijn een paar uurtjes kan overnemen, dat je ff wat tijd voor jezelf hebt.
    Deed mij altijd goed.

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

jeetje meid, snap helemaal wat je bedoelt hier hebben we het ook gehad. dat hij met zijn handje tegen zijn hoofd en oortje aan zit komt omdat hij moe is en dat dus op die manier aangeeft althans hier wordt het op die manier aangegeven, hier heb ik uit wanhoop de kleine toen bij me op de arm genomen en in foetus houding gelegd, knietjes tegen het buikje, voetjes tegen mijn zij en mijn ene arm onder het lijfje en de andere onder het nekje en terug naar mijn eigen lichaam over haar armpje heen dus ze kon eigenlijk bruut gezegd geen kant op, ze hield het toen nog een kwartier vol en gaf toen op ze had na een half uur slapen op de arm in de box gelegd en toen ging ze nog eens 1 uur door met slapen, dit hebben we wel een week moeten doen en was echt slopend maar ze sliepm daarna wel weer...

hoop dat je het nog snapt ;)

in ieder geval heel veel sterkte en als je het echt niet meer trekt breng hem dan anders bij je ouders of schoonouders kan jij even bijtanken want ik weet het je wordt echt helemaal gek!!! en bij ons was het zo dat als ik moest huilen omdat zij maar door bleef gaan dat ze nog heftiger begon te huilen omdat ik zo gefrustreed en emotioneel was, heel veel succes meid!!!

4. Que

Que Niet meer actief

Ik zou graag willen dat iemand het even overneemt, maar morgen moet mijn moeder er al bij blijven omdat ik naar het ziekenhuis moet en volgende week moeten we ook al naar het ziekenhuis. Dan heb ik ook een afspraak voor controle met de kinderarts ga het er dan gelijk over hebben.

Maar de kinderarts schuift heel snel dingen af. Hij heeft in het ziekenhuis gelegen omdat hij niet meer at. Ik was en ben er nog steeds van overtuigd dat hij pijn had/heeft met eten. Het is nu inmiddels wel minder geworden gelukkig.

Ook heeft hij reflux. Ze erkent dit ook maar geeft geen medicijnen omdat hij er geen last van heeft. Nee hij niet maar ik wel. Iedere dag 2 tot 3x toe schone kleren bij hem aan en mezelf of 1x pd of ik trek maar me slobber kleding aan.

Maar ja om even op het probleem terug te komen. Ik zal morgen anders idd maar contact opnemen met de huisarts. Ik had als baby zijnde onwijs pijn in mijn oren. Ik kreeg met 9 maanden buisjes en ik was een vrolijke blije baby.

Maar waarom zou hij niet slapen. Ik vind het zo vreemd. Als ik iedereen om me heen hoor. Mijn kindje slaapt 2x per dag dan denk ik als ze 1x niet willen slapen pfffff die van mij slaapt helemaal ja in de kinderwagen als ik blijf wandelen, maar goed ik ben zo als jullie kunnen lezen op. Kan zelfs niet terug lezen wat ik nou schrijf dus hoop dat het niet allemaal gaos is wat er staat.

5. Que

Que Niet meer actief

Nou als hij in zijn bui is kan je hem niet vasthouden. Hij is zo'n driftkikker. Hij zet zich helemaal af en wurmt net zo lang tot je loslaat. Hij zet zijn hoofd en voeten af en de rest van zijn lichaam komen los (hoop dat je het begrijpt wat ik schrijf) en dit doet hij ook als hij in de box of in zijn bed ligt. Ik ben bang als ik met hem rond loop op mijn arm dat ik hem laat vallen omdat hij zo wurmt. Pff

6. Que

Que Niet meer actief

Zit nu verder te zoeken op google.
    Het kan ook te maken hebben met zijn reflux dat hij niet slaapt. Hebben jullie daar ervaring mee?

7. nonnie26

ja snap wat je bedoelt hier gebeurde precies hetzelfde maar ik bleef volhouden, en nu ik je andere verhaal lees met wat meer info zeg ik gewoon volhouden en bij je stap blijven jij denkt dat er iets niet goed zit en moederinstinct telt voor 1000 in mijn ogen als het niet goed zit, zit het niet goed en gewoon voet bij stuk houden dat ze hem onderzoeken of iets dergelijks, en hoe zit het met je man zou hij niet 1 dagje extra vrij kunnen krijgen om jou een dagje te ontzien??? nogmaals hoop dat het snel beter gaat laat je nog wat horen als je volgende week bent geweest??? sterkte meid!!!

8. nonnie26

oh ja voor de duidelijkheid verwijt jezelf niets want het ligt waarschijnlijk niet eens aan jou!!! reflux heb ik geen ervaring mee maar weet wel wat het is en ja het zou kunnen dat ie daarom niet slaapt maar hoe diet ie het 's nachts??? als het echt de reflux is dan zou die 's nachts ook niet kunnen slapen toch??

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

morgen verwijzing ka vragen en die reflux laten testen..
    Kan heel goed dat hij maagzuur last heeft en daardoor niet slaapt..

Hier een kleine gehad met verborgen en gewone reflux.. toen zijn slokdarm gig ontsteken , sliep hij ook niet ik heb medicatie geeist! en ja haar met 2 dagen was het over..

Ik heb trouwens dat hij 2 weken was in overleg met huisarts zijnvoeding verdikt met johannesbroodpitmeel, zodat het beter binnen bleef.

voor de medicatie kreeg hij een voeding en dan min. 3 kwartier rechtop.. dus tegen je borst aan slapen/liggen(colin was nog maar 2 maanden he dat hij medicatie kreeg, dus dit was tussen 2 en 8 weken..

zijn kinderwagen stond met voorwiel geblokkerd altijd minimaal 20 cm omhoog. zijn bed ook..

s nachts slipe hij redelijk toen van pure vermoeidheid en dan krijgen ze minder voeding dus hebben ze ook minder last.. een speen wil ook nog wel een shelpen tegen pijn van reflux..

10. Que

Que Niet meer actief

Mijn man een dagje vrij nee helaas!! Hij is eigenbaas en in deze maanden is het echt niet mogelijk om maar 1 uurtje vrij te nemen. Hij werkt nu van 6 uur in de ochtend tot 23.00 uur in de avond.

Hij slaapt in de nacht onwijs goed. Gisteravond heb ik om 18.45 fles gegeven (omdat het weer alleen maar huilen was) maar werd wel tot half 10 ieder half uur wakker en huilen. Ben toen niet naar hem toe gegaan omdat ik het niet meer kon aanhoren. Daarna is hij toch in zijn diepe slaap gevallen tot 7.30 vanmorgen.

Normaal gesproken krijgt hij om 19.30 laatste fles tot 7.30 volgende ochtend.

Ik heb ook wel al gedacht hij zal honger hebben. Maar hij drinkt geen enkele fles leeg. Als ik dan een extra flesje geef (omdat ik dan denk hij heeft vast en zeker honger) dan drinkt hij 20 of 30 cc en dan wil hij niet meer.

Als ik geweest ben zal ik het zeker laten weten!

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Hoe meer ik lees hoe meer ik herken.. ruikt hij zuur uit zijn mondje??
    slikt hij na het eten??
    morgen ha bellen, Ik heb de medicatie van mijn ha gekregen trouwens.. omdat ik aangaf dat het echt niet ging.. en ka had wachttijd. daar ging ikniet op wachten..

12. nonnie26

denk ook niet dat het honger is je moet morgen toch naar het ziekenhuis voor jezelf??? neem hem mee en laat hem gelijk nakijken daar dan moeten ze wel!!!! er is iets niet goed dat is duidelijk, hoop voor je dat er wat uitkomt!!!

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

kleine beetjes drinken en steeds willen drinken is typerend voor verborgen reflux. als hij drinkt doet het niet zeer in ijn slokdarm.. totdat het weer onhoog komt en dit kan al tijdens de voeding en dan stopt hij weer of het past gewoon niet..

14. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje heeft ook (verborgen) reflux, jouw verhaal is heel herkenbaar, overdags niet slapen en veel, heel veel huilen.
    ons lieten ze ook een hele poos doorhobbelen, maar na het spugen van bloed en een ademstop zijn ze toch gaan onderzoeken en bleek haar slokdarm helemaal onstoken van het zuur.
    s'nachts sliep ze ook altijd als een blok, maar idd dan krijgen ze geen voeding meer en zijn ze helemaal op van de dag!
    Wij gebruikte ook jbpm door de voeding en hebben haar bedje nog steeds iets omhoog staan aan de achterkant, ook heeft ze zantac, dat krijgt ze nog steeds, want stoppen of afbouwen is nog steeds een ramp, maar met de zantac is het een heel tevreden meisje!

ik zou er ook even achteraan gaan, ik ben er van overtuigd dat baby's niet voor niets(veel) huilen, wij hebben 3 huilbaby's gehad en alle 3 ' mankeerde' ze ook uiteindelijk wel iets(niets ernstigs verder hoor!)

succes ermee!

groetjes susanne

15. Que

Que Niet meer actief

De huisarts had de medicijnen al een keer voorgeschreven, maar toen ik weer bij de kinderarts kwam moest ik daar direct mee stoppen. Mijn kleine man is echt een beetje een probleem kindje. Hij heeft een rare ademhaling en daarom mocht hij die medicijnen des tijds niet.

Jhbpm moest ik mee minderen omdat zijn darmen niet goed werken. Ik kan niet verder minderen dan 2,5 schepjes. Hij heeft daarnaast dan ook nog lactulose om te kunnen poepen. Ik ga morgen naar de kinderarts bellen. Misschien krijg ik haar te pakken. Moet morgen toch ook in het ziekenhuis zijn dan kan ik het misschien gelijk bespreken.

Hij ruikt idd zuur, maar niet altijd. Het is trouwens ook wel eens zo dat als ik om half 8 naar beneden loop (s ochtends) met hem dat we onderweg moeten stoppen omdat het omhoog komt. Nou en dat is dan het eten van 12 uur geleden!!!!!!!!!!

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

colin kreeg ook zantac.. tot ruim 1 jaar toen ging het beter doordat hij bijna alleen nog maar vast voedsel at.

17. Que

Que Niet meer actief

Kleine man hier zit nu inmiddels wel aan de fruit en groente beiden hele potjes. Groente trouwens al een grote pot. Ik hoop dat als hij brood kan gaan eten over een paar weken dat het dan ook wat beter wordt.

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dan andere medicatie.. een ontstoken slokdarm is niet iets wat wel weer overgaat..

dat met de darmen is een geconstateerd probleem denk ik????
    Anders zou je probiotica eens kunnen bespreken..

En rijstebloem?? mag hij dat , dat maakt ook dikker..in pklaats van jbpm

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dat is niet het eten maar maagzuur wat omhoog komt;)..
    eten is echt weg, maar omdat zijn maag leeg is en het zo makkelijk omhoog komt worden ze snel misselijk van trek en dan komt het nog makkelijker omhoog.even een weetje:)

Hier kan je niets aan doen he .....als mama! alleen medicatie of geen reflux hebben kan dit minder maken..;)

20. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    @que, ik zit net je verhaal te lezen. Wat ontzettend vervelend voor je!! Als ik bij je in de buurt had gewoond had ik het ff overgenomen van je! Pittige tijden meid die je ook nog eens grotendeels alleen moet doorstaan. Heel veel sterkte en hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid wat er met je mannetje aan de hand is!

XX

Deel Deze Pagina