hoi! omdat ik binnenkort ga werken willen wij oma-oppas inschakelen. alleen nu zijn er zoveel gastouderbureau's welke is nu goed en betrouwbaar, ik heb hier totaal geen ervaring mee.. en er zijn er zoveel wie weet een goed bureau in de omgeving emmen? groetjes sim
http://www.omasoppasservice.nl Kijk eens op deze site. Ik heb er zelf even gebruik van gemaakt maar omdat ik erg flexibele oppas nodig heb heb ik voor een ander oplossing gekozen.
ik snap niet hoe het zo kan verschillen bij verschillende bureau's (die ik gebeld heb) ik ga straks op verschillende dagen werken, dus de ene week kan er een zaterdag tussen zitten en de andere week doordeweekse dagen.. het ene bureau zegt dat oma niet kan oppassen op zaterdag en het andere bureau zegt weer van wel kortom ik zie even door de bomen het bos niet meer. ik zit niet te wachten op een belasting aanslag aan het eind van het jaar..
www.opdekleintjesletten.nl is een speciaal bureau voor oppas opa's en oma's. Daar ken ik een paar mensen en het is betrouwbaar. Ken ze alleen niet in regio Emmen, maar daar wordt het vast niet anders van. Wij hebben het zelf via een "gewoon" gastouderbureau geregeld en daar kan eigenlijk alles. Ook overnachten. Daar rekenen ze dan een bepaalde vergoeding voor en een toeslag als oma's nachtrust er ook daadwerkelijk door verstoord is Succes met regelen
Wij zijn ingeschreven bij viaviela. Dit is echt een betrouwbaar bureau en ze controleren ook alles goed. Dus of je aan de eisen voldoet enzo. En alles is netjes online geregeld.
ze vragen namelijk hoeveel uren ik ga werken en ik krijg een contract voor 12 uur, maar het kan ook wel eens meer zijn. het enige waar ik dus bang voor ben is dat je na een jaar met een dikke aanslag komt te zitten (en dan bedoel ik niet voor oma, want die reserveert dan gewoon elke maand een bedrag van haar brutouitbetaling), maar voor mij omdat ik ook wel eens op zaterdagen bijvoorbeeld ga werken, hoe is dat dan geregeld? geef je elke maand je uren door of ook de dagen dat je werkt?