Hoi hoi Ik heb een klein vraagje onze zoon bryan krijgt momenteel 6 flesjes overdag waarvan 5 van 140cc en 1 van 135cc maar ik vraag me nu af of dat niet teveel is, zou ik moeten overstappen op voeding voor hongerige baby's of mag hij al meer hebben? Mijn schema ziet er momenteel als volg uit 6uur 135cc (120 + 4 schepjes) 10 uur 140 cc 14 uur 140 cc 17 uur 140 cc 21 uur 140 cc 0.00 uur 140 cc wat kan ik nu het beste doen want dit lijkt me niet goed of wel? Heb al het advies gekregen johanespitbroodmeel bij het flesje te doen maar weet niet of dit goed is dus vandaar mijn vraag om advies. Hoop snel iets te horen liefs vivian
Ik zou alle flessen 120cc dus totaal 135cc aanbieden. Eventueel voeding voor hongerige baby's gebruiken. Ilja
oke dankjewel dan ga ik het eens proberen met voeding voor hongerige babys dankjewel voor de tip Heb wel nog 1 vraagje moet ik dan 120cc + 4 schepjes hongerige voeding doen? OF half om? groetjes vivian
dus als ik het goed begrijp word het dan 120cc + 3 schepjes gewone voeding en dan 1 schepje voor hongerige baby's of komt dat schepje erbovenop dus 5 schepjes in totaal Sorry voor de vele vragen maar vind het nogal moeilijk Vind het ook heel fijn dat ik dus hier terecht kan met mijn vragen