Mijn dochter is bijna 9 maanden en drinkt imo nog erg weinig flesvoeding ze wil nu nog 2x 150 ml s-morgens om 7.00 uur en 's-middags om 16.00 uur Ze krijg daarnaast wel 2x brood en eet met de pot mee, als toetje krijgt ze yoghurt (100 ml) en naast haar middagbrood krijgt ze opvolgmelk uit een beker (50 ml) verder drinkt ze wel diksap. Heeft ze hier genoeg aan?
Hoi! Als ik je goed begrijp dan krijgt ze 2x 150, 1x50 en 100 ml toetje? Dan krijgt ze in totaal ongeveer 450 ml melkproducten? Voor haar leeftijd zou ze zelfs 600 ml opvolgmelk mogen drinken. Ik denk dat je dochtertje al heel flink met de pot mee eet en daarom iets minder trek heeft in de fles. Dat is niet zo'n punt. Als je rond de 500-600 ml melkproduct uitkomt is het mooi. Misschien kan je haar iets minder diksap geven en iets meer melk, door bijvoorbeeld de beker opvolgmelk iets op te hogen naar 100-150 ml als dit lukt. Groetjes Linda
ze eet idd volledig met de pot mee en het diksap wat ze krijg is niet meer als 50 ml verdeeld over de dag, omdat ik de indruk had dat ze te weinig vocht binnenkrijgt, haar ontlasting zijn af en toe echt van die harde keutels. Ik blijf de melk overigens wel aanbieden misschien dat ze ineens weer gaat drinken. Bedankt voor je antwoord!
Hoi! Dat is prima! Misschien is dit een tijdelijke fase van minder drinken, vanwege een verkoudheid of doorkomende tandjes. Hopelijk gaat het snel wat beter. Groetjes Linda