Hoi hoi, Ik zit al even te puzzelen met mijn zoon zijn uitnodiging. (Ja duurt nog even maar straks met de feestdagen er weinig tijd voor). Wat vinden jullie van deze tekst voor op zijn uitnodiging? Eventuele aanpassingen/andere teksten zijn welkom! Het is toch om te gieren, na Sint,Kerst en nieuwjaar heb ik ook nog wat te vieren! Op 2jan wordt ik alweer 2 jaar, en mama zet daarom op 5jan vanaf 14u de taart voor jullie klaar. Mocht je/jullie helaas toch geen taartje mee kunnen eten,laat dit dan even aan papa of mama weten! Tot de 5de. Liefs D
Leuke text hoor. Toch zou ik helaas en toch weg laten. dus dan zo misschien? Het is toch om te gieren, na Sint,Kerst en nieuwjaar heb ik ook nog wat te vieren! Op 2jan wordt ik alweer 2 jaar, en mama zet daarom op 5jan vanaf 14u de taart voor jullie klaar. Mocht je/jullie geen taartje mee kunnen eten,laat dit dan even aan papa of mama weten! Tot de 5de. Liefs Vind dit persoonlijk lekkerder klinken
En WE zetten daarom de taart klaar, ipv mama. Klinkt anders zo dat papa er niet bij is. Verder leuke tekst!
Leuke tekst! Ik zou alweer weglaten hij wordt tenslotte voor het eerst 2 en niet alweer Heb je het helemaal zelf verzonnen? Echt leuk!
Als papa gewoon in beeld is zou ik er ook papa bij zetten ja en eh "op 2 jan. word (zonder t) ik alweer 2 jaar.... Leuke tekst verder
Helemaal gelijk! En papa is er gewoon bij dus ik wijzig dat idd . Stom idd als ik het zo terug lees na de reacties..
Heb je helemaal gelijk in! Heb alleen het eerste zinnetje van een andere uitnodiging (van iemand die 50 was geworden) de rest zelf erbij verzonnen..
Ik zou dat niet doen. Ik neem aan dat ts de alweer bedoelt in de zin van 'wat gaat het snel' dan dat hij opnieuw twee wordt. In mijn regio wordt de eerste betekenis bijvoorbeeld veel meer gebruikt. Leuk gedichtje! Lekker crea hoor
Maar dan moet je het los schrijven, dus al weer. Alweer betekent echt opnieuw. Al weer is dan 'jeetje, wat gaat het snel!' Heel leuk gedichtje!
Ow leuk! Mag ik hem ook gebruiken? Onze kleine vriend wordt in februari 1 jaar en ik wil niet het gewone 'het feest om te vieren dat ik ooit baby ben geweest' gebruiken
Ow wat een leuke tekst!!! Daar was ik naar op zoek! Ik heb meteen even inspiratie op gedaan! Ik denk dat het bij ons zo wordt! Het is toch om te gieren, na sinterklaas, kerst en nieuwjaar heb ik ook nog iets te vieren! Op 10 januari word ik 1 jaar, en daarom zetten papa en mama 12 januari een lekker taartje klaar! Jullie mogen tussen 10.00u en 17.00u komen, wel lig ik tussen de middag even te dromen! Kan je geen taartje komen eten, laat je het papa of mama dan even weten? Oja... mocht je geen cadeautje voor me weten? Bij de Intertoys in ..... weten ze wat ik nog niet heb en anders kijk je even op het web! Lijstje.nl - Home (Omdat hij al zoveel dingen heeft willen wij zo'n 'verlanglijstje' laten klaar zetten bij de Intertoys in het dorp hier, en voor de mensen die er niet heen willen, die kunnen op internet kijken.)
Ik bedoelde idd al weer in de bedoeling van 'jeej wat vliegt de tijd'. Ik zet het dus als al weer erin. Bedankt!
Dit versje gaat het dus worden! Met de aanpassingen dan.. Nu nog een leuke kaart zoeken en wat leuke foto's voor erop. Gaat dus helemaal goed komen! Bedankt!