Hallo ik heb een vraagje. Mijn dochter is nu ong anderhalve maand, en weegt ong 4100/4200 gram. Ik ben overgestapt van friso hypoallergeen naar nutrilon standaard omdat ze daar niet goed op reageerde(donkere ontlasting, veel krampjes enz). Alleen heb ik het idee dat ze niet voldoende voeding binnen krijgt. Ik geef haar volgens de verpakking gewoon 120+4. Volgens de verpakking mag ze zelfs 150+5. Soms komt ze om de 3 uur en soms om de 4 uurtjes. Voorheen gaf ik haar 90+3 en toen kwam ze mooi op tijd.. om de 3 uur. Nu komt ze best verschillend, het zit altijd wel tussen de 3 en 4 uur. Maar als ik haar nu om de 3 uur geef dan krijgt ze teveel voeding binnen en dat mag niet. Maar ik vind het ook sneu om haar een uur lang te laten huilen.. alleen omdat ze honger heeft. Ik hoor soms zelfs haar maagje knorren. Ik vind het dan zielig om een uur te gaan rekken terwijl ze harstikke honger heeft. Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Hoi, Wanneer je kindje 135 ml voeding per flesje drinkt, dan mag je ook 6 voedingen aanbieden hoor, dat is een prima hoeveelheid. Groetjes Eveline