nutrilon aantal ml klopt niet

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door frouk85, 18 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frouk85

frouk85 Niet meer actief

Hallo mama's

Ik ben sinds gisteren voor mn zoon Vinz overgestapt op nutrilon omneo nou zit ik de fles te maken met precies 150 water en 5 schepjes dit zou 165 in totaal zijn maar t is 170 in totaal Zijn er meer moeders die dit opviel. Ik dacht t ligt aan mij maar t is bij elke fles zo :(

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Dat kan kloppen. Omneo is zwaarder dan de andere voedingen en misschien is het schepje net iets groter dan ander voedingen.

3. frouk85

frouk85 Niet meer actief

Thx ik dacht al wat raar hihi dan zal t wel goed zijn

4. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Bij friso comfort klopte het aantal ml wel, bij kruidvat comfort klopt het niet (kruidvat is wat grover)

5. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Viel mij vanochtend ook ineens op bij de Nutrilon standaard. Ik neem exact 120 ml water en doe er 4 schepjes bij. Volgens de tabel moet er dan 135 ml in de fles zitten, maar ik zit op 140!

6. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Soms zijn het ook de flessen die niet kloppen, als ik 120 ml water in de avent deed was het 110 in de tommi tippi van mijn dochter en nu ook bij de bv van mijn zoon 160 cc in het bewaarflesje voor de vriezer is maar 150 cc in de dr brown...

7. happymama

happymama Niet meer actief

Miss licht t idd aan de grofheid van de voeding of aan de fles , ik denk dat je kindje stopt met drinken als t genoeg heeft en als ze t lekker opdrinkt kan t ook geen kwaad ti's maar 5 ml meer

Deel Deze Pagina