Ik heb de hele avond menige sites afgezocht, maar kan nog niet iets vinden waarvan ik zeg: JA, dit is hem! Ik zoek een winterjas voor onze dochter (de andere twee zijn al voorzien), en dan iets meisjesachtig (het is een prinsesje), maar toch stoer. Ik wil graag een getailleerde jas, maar geen trenchcoat want ik merkte vorig jaar dat de andere kinderen al buiten zijn als zij klaar is met de knopen, en de jas is te lang om erin te klimmen en te ravotten. Dus: stoer meisjesachtig, liefst getailleerd, niet al te lang model, met een rits. Maat 104/110. Tot ong 70. Wie zoekt mee?
Op MP staan veel jassen aangeboden van Mim Pi, oudere collecties (nieuwe collectie 100,-). Beetje zoeken en dan vind je echt jassen zo goed als nieuw, ruim onder je budget. Die van vorig jaar (de kobalt blauwe) en de sterrenjas zijn echt nog heel leuk. Meisjesachtig, getailleerd... Wel wat langer model.
NoNo Winterjas Mini Tickle Print Deze hebben wij voor onze dochter is een model dat net onder de kont komt Alleen vinden wij lang juist wel mooi dus hebben een maatje groter zodat hij tot halverwege het midden van haar bovenbeen komt
deze vind ik mooi, maar helaas uitverkocht. Ik zal morgen kijken of ik hem via een andere webshop kan vinden.
dás niet erg constructief meedenken Dirksmama........ Heb je al bij Name It gekeken Adi, of vind je dat geen leuk merk? ze hebben dit jaar wel verschillende stijlen.
Hier staat ook weer een nono op maar wel erg duur (nieuwe collectie): Kinderkleding meisjes - Winterjas - Maat 104-110 | Kixx Online kinderkleding & babykleding Jassen van name it - Van een mooie blazer tot een warme winterjas V&D - Vroom & Dreesmann | www.vd.nl Je warenhuis thuis | mode, wonen, reizen, aanbiedingen, acties en folder Kinderen | Meisjes 92-140 | H&M NL
Ik lees mee. Dus hopelijk heeft iemand een tip want, ik heb ook al wat sites langs gespeurd. Mimi-pi jassen gezien op mp maar, volgens mij moet je daar snel bij zijn. De jas van noo noo vind ik ook erg mooi. Oudste dochter heeft haar winterjas ook van dit merk.
Tja, dan grijp je over twee maanden mis en zijn de meeste maten uitverkocht. Ik heb de winterjas van Z8 voor mijn dochter. http://www.schweigmann.nl/z8-kids-meisjes-winterjas-maddy-antraciet
Wat vind je van deze van s&d le chic? S&D Le Chic Girls jas | kleertjes.com Of deze van mimpi? Mim-Pi jas | kleertjes.com
De eerste is leuk! Staat op het lijstje ( alleen jammer van de knoopjes sluiting). De onderste vind ik te druk.
Oo dat had ik nog niet eens gezien! Hmmm alleen knopen... Dan hou ik hem in gedachten voor onze jongste. Vind de jas van z8 ook erg leuk!
Afgelopen weekend deze winterjas | lief! lifestyle voor dochter gehaald. Echt hele leuke jas met rits.
Die is leuk zeg! 't Is dat ik al drie winterjassen voor mijn dochter heb... (Twee uit de uitverkoop van vorig jaar en een krijgertje van het dochtertje van mijn zus.)
Ik heb voor mijn dochtertje een Vingino jas gekocht maat 104. Splinternieuw met kaartje op mp. Vooral in maat 104 had je er best een hoop op staan. Van mimpi zijn ook heel leuk. Suc6 met de keuze van de winterjas.
Ik koop een winterjas bij lief lifestyle ben erg te spreken over de kwaliteit van de jassen en goede prijs. model en kleur moet ik nog even bekijken welke ik ga kiezen.