Ff een praktisch vraagje..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marlijn83, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Mijn man zegt tegen mij 'open daar eens een topic over op ZP :D'...
    Nou komt ie.. Jesse heeft constant ruzie met het boxkleed. Door het de hele tijd optrekken, gaan zitten, optrekken, gaan zitten blijft dat ding niet op zijn plek liggen met als gevolg; glijpartijen en niet blij meneertje..;)
    Hoe doen jullie dat? Iemand zo crea om dat ding vast te leggen (kleed dus). Tips zijn zeeeer welkom :D

2. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Wij haalde op dat moment het boxkleed eruit en lieten alleen de plastice liggen (die hebben we onder het boxkleed als bescherming. Scheelde heel veel wassen en veel gemopper van onze 2 boys. Doe het starks weer net zo als onze 3e zover is

3. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Help me even, wat bedoel je daarmee?:)

4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik heb een boxkleed met labeltjes aan de zijkanten. Zo hebben we met touwtjes het boxkleed vastgemaakt aan de spijlen.

5. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Wij hebben onder ons stoffenboxkleed een plastic laag liggen
    Zie voorbeeld van spikkeltje hieronder.

Wij hebben er precies zo een alleen dan creme

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Je hebt ook plastic boxkleden. Die zijn stugger en zullen dus minder snel schuiven.
    Hier zit ze amper meer in de box. Maar dan ruzie met het kleed. (maar mijn dochter wordt er niet warm of koud van)

7. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    ik heb aan de onderkant van het kleed 3 stukken klittenband genaaid met de hand en dan op de bodem de andere helft van het klittenband en dan zit hij vast.. half uurtje werk..

9. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier een boxmatras met overtrek, gaat geen kant op.

10. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Nou Jesse zit dus heel erg graag in de box dus vandaar dat we naar een oplossing aan het zoeken zijn. Wat geinig die op bol.com! Had ik nog nooit van gehoor. En dat klitteband, ik ben echt een doos met naaien :D ;)

En even een kleine toevoeging, we willen eigenlijk geen nieuw kleed aanschaffen ivm met de pingping...

11. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Je zou klitteband er ook met een beetje vlieseline/vlisofix op kunnen strijken, en de andere kant (op de bodem) gewoon met dubbelzijdig tape.

12. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Bij de hema verkopen ze klittenband wat je zo vast kan plakken. Zit tape aan de achterkant;)
    Ze hebben er ook een soort stickertjes van. Die heb ik gebruikt voor mn ledikantdeken die te groot was voor dekbedovertrek. Deken in goede maat vouwen, klitteband ertussen e geen last meer van dekentjes die op gaan proppen:)
    Je kan ze er zo weer vanaf halen zonder de deken of boxkleed te beschadigen.

13. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

of via mp kijken, kringloopwinkel?? Ik neus soms graag bij de kringloop en kom soms goede en bruikbare dingen tegen, laatst een tummytub voor 4 euro;) Dus kan erg goedkoop en anders idd de klittenband tip...succes!!

14. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Thanks ladies voor de tips, ook namens mijn man! Die vind het heel handig hier.. :D

15. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik heb onder mijn Boxmeer een boxmatras liggen met hoes. Als het kleed al omhoog getrokken word valt het wel weer terug.

En ach zelfs al ligt het een keer scheef, dan leg ik het als ze naar bed is toch wel weer goed. Ik ruim namelijk elke dag de box op. :D

16. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    En als je lintjes/touwtjes op de hoeken van je boxkleed naait (dat lukt wel toch,zijn maar paar steken) en dan vastknopen??

Handig die klittenband op je ledikantdeken en in je dekbedovertrek! Zou dat ook werken met een lits jumeaux (schrijf je dat zo?) overtrek en dekbed?? Wordt echt gek elke keer met het verschonen van ons bed,krijg dat nooit voor elkaar en als hij dan eindelijk goed zit,is het dekbed drie dagen later alweer naar beneden geschoven!! Kan ik nog een keer gaan staan schudden!!

17. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland

Bij mijn eigen dekbed heb ik 2 van die baby veiligheidsspelden aan de bovenkant zitten.. Dan gaat hij ook geen kant meer op. Als ik mijn dikke zware winterdeken erin heb doe ik ook aan de zijkant boven aan elke kant er nog een.. Simpel en werkt prima..

18. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Zodra ze gaan bewegen kleed eruit en alleen dat plastic matras laten liggen :)

19. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kreeg ook nog de tip van vrienden (zelf geen ervaring of het werkt maar wilde hem toch delen) om van die rubberen anti-slip matjes onder het boxkleed te leggen. Deze zijn te koop bij oa action, Ikea (zie ze soms bij Bas/Dirk liggen).

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ook hier een dametje die ik regelmatig half onder de boxkleed terug vind. haar broer deed dat nooit maar zij moet echt altijd iets vasthouden en wilt dan op haar buik draaien en neemt dan de hele boxkleed met zich mee. klitteband trekt ze zo los en zo'n plastic boxkleed vind ik te koud. wil wel dat ze op een warm kleedje ligt. ze is gek op de box, maar ik word gek van haar dat ze dat kleed niet kan laten liggen :p

Deel Deze Pagina