wie herkend dit: blauwe handen baby 7 maanden

Discussion in 'Baby en dreumes' started by knor1981, Mar 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

Nov 19, 2014
    1,640
    261
    83
    Een korte inleiding.
    Kleine was vorige week al niet zichzelf, veel huilen en niet tevreden terwijl ze normaal de hele dag eet, lacht en slaapt.

Vrijdag begin diaree, zaterdag stopte ze met eten, zondag is ze opgenomen geweest in het ziekenhuis en heeft ors via de sonde gekregen. Maandag weer naar huis gegaan, ze had weer geplast en at weer zelf. Maandag en dinsdag nog wel waterige diaree.

Vandaag geen koorts meer en drinkt en eet weer redelijk, is ook weer lekker vrolijk. Alleen wel super moe. Ze had net van 1 tot 4 geslapen, kwart op vier half potje groenten op en binnen een half uur lag ze alweer doodmoe in bed. Maarja dat kan ook zijn omdat ze zo ziek is geweest of niet?

Nu merkte ik vanmiddag dat ze af en toe blauw achtige onderarmpjes en handjes heeft, en het kan zijn (maar dat weet ik niet zeker, ze heeft altijd al lekker mollige armpjes) dat ze ook iets dikker zijn dan normaal.

Herkend iemand dit van die handjes en wat moet ik ermee. Morgen is weeguurtje bij het consultatiebureau, wilde dan even kijken wat zij zeggen

2. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

Nov 19, 2014
    1,640
    261
    83
    Toen ik haar net uit bed haalde was een handje rood en heet en toen ze wat langer o was was de andere ook rood en heet. Nu ook weer 38.6 koorts

3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik herken het niet maar misschien even contact opnemen met de hap.ook omdat ze pas opgenomen is geweest.

4. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,620
    43
    48
    Wellicht even bellen met de huisart (senpost)?

Ik herken het niet , al heeft mijn dochter wel afentoe een blauwe hand gehad in de draagzak, ik in paniek, maar er knelde toch echt niets. En toch zodra we haar handje in een ander houding hadden gelegd ging het blauwe snel weg. Maar dit klinkt wel anders. Ik zou het dus even checken.

5. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

Aug 23, 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Ik herken het als koortsvoeten en handen. Wellicht herken je het van jezelf? Je lichaam is zo bezig met de koorts dat de verre ledematen kouder zijn.

Even de HAP bellen kan zeker geen kwaad!

Share This Page