Sorry maar ik wordt knettergek momenteel!

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Duveldraakje22, Feb 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Mijn dochter is nu 2 jaar en 8 maanden, sinds kort heeft ze ontdekt dat ze zichzelf helemaal kan uitkleden. Nu doet ze dit niet alleen als ze in bad gaat of naar bed, maar vooral ook gewoon in de huiskamer overdag :( . Vanochtend dus weer en omdat ze zelfs haar luier uit had gedaan dacht ik bij mezelf: Oké dan gaan we oefenen op het potje, dus alleen een onderbroekje aan. Maar helaas plaste madam in haar broek en pas na "36" keer vragen of ze dat nou niet vies vond zei ze uiteindelijk ja. Ze wilde toen ook meteen weer haar luier aan en ook de resterende kleding. Uit frustratie :x omdat ze dus totaal niet luistert op het moment heb ik haar een beetje lomp op de gang gezet en nu mag ze dus alleen spelen en verder niets (behalve haar appel opeten). Ik voel me nu aan de ene kant een superslechte mama :( en aan de andere kant denk ik dat ik ergens wel gelijk heb. Maar het superslechte overwint wel, aangezien ik m'n boosheid eigenlijk niet onder controle heb. Pffff, het is echt weer zo'n vrijdag! :x
    Wat doen jullie in zo'n situatie? Ik kan d'r nu momenteel eigenlijk wel echt achter 't behang plakken, maar probeer toch zo goed mogelijk met haar om te gaan.

Liefs,
    van een gefrustreerde, nu al weer toe aan vakantie en met het handen in het haar zittende mama!

Share This Page