Krijsen bij het slapen gaan en s nachts, kindje 21 maanden

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door snoebeltje, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Het onderstaande plaatste ik net bij de feb mama.s

We hebben een woerrige nacht achter de rug. k is wakker geworden om 1 uur en is uit eindelijk gaan slapen rond 4.30

Ik heb de eerste periode de dingen gedaan vriend de tweede.

We hebben haar eerst terug gelegd na dat ze niks wilde drinken of wat. Dus toch terug naar bed. Daar heeft ze 1.5 liggen miepen niet huilen. /Wel even in het begin.

Rond 2.30 ben ik toch maar even naar haar toe gegaan van misschien toch honger of dorst beide ja. En daarna weer terug naar bed niet dus. Ze bleef maar drinken roepen. toen was bij de maat vol. Vriend nam het over. We hebben wel worden gehad hij van ik ben moe ik zeg ik ben ook moe en Arun is ook moe het is voor ons alle vier geen pretje. NOu hij heeft haar uit eindelijk in slaap gekregen.

Arun is thuis die was ook nog kapot school gebeld en uit gelegd. Man haha.

Nu is me nichtje even op bezoek ze zegt ik verveel me ik zeg mooi wil jij een uurtje oppassen hihih. Ze is 17 mooie tijd om het te leren ze wil al graag jong kinderen dus dan ziet ze wel in wat het is haha

Ze krijgt straks wel wat zakgeld er voor natuurlijk.

Nou leuker nieuws had ik niet dan dit. ik denk dat ik binnen kort een nachtje hotel voor me zelf gaat boeken En kijken of er iemand wilt op passen natuurlijk niet zeker niet voor de nacht maar ik mag toch blijven dromen toch hihih.

HELPPP:D:cool:

2. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ik zit zelf ook aan een peuterbed te denken, als ze wakker wordt kan ze eruit en zelf even gaan spelen, en weer terug in bed als ze moe wordt.
    maar aan de andere kant vind ik haar nog te klein en ben bang dat ze eruit valt als ze moe is en geen controle heeft.
    afgelopen nacht ging het goed, ik heb haar verteld dat papa en mama in de buurt zijn en meteen zullen komen als ze huilt.
    (nacht ervoor heb ik haar een uur laten krijsen en ben wel om het kwartier gekomen, maar ging ook weer weg, en de volgende ochtend had ik daar z'on spijt van. ik denk dat ze bang is, een soort verlatingsangst heeft. ze wordt wakker en beseft dat ze alleen is en snapt het misschien niet, en dan gaat mama ook nog eens steeds weg en wordt ze niet getroost. dat wil ik dus niet meer! ook een foto van papa en mama neer gezet. ik hoop dat het vanavond ook goed gaat zodat ik ook eindelijk even kan slapen. afgelopen nacht heb ik zelf niet geslapen omdat ik gewend ben om dan wakker te zijn, dus ik lag de hele tijd te wachten tot ze wakker zou worden, maar dat gebeurde dus niet)

ik kijk het dus maar even aan.

3. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Het gaat al een stuk beter met de kleine.
    we doen het nu elke keer zo: eerst na 5 min erheen dan na 10 dan na 15 enz enz.
    Nu slaapt ze s nachts vaak door of huilt 1 keer.
    Bij het naar bed gaan is het huilen ook al minder.
    Eindelijk!!
    Consultatiebureau raadde aan haar zo lang mogelijk in het ledikant te houden zolang ze er nog niet uit klimt. Is veiliger zeiden ze.
    Tja zij hebben de waarheid natuurlijk ook niet in pacht maar ik doe het dus nog maar niet.

4. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    hier gaat het ook iets beter, ze wordt wel wakker snachts en dan mag ze even bij me drinken en daarna leg ik haar weer slapend terug in bed (zoals voorheen) ze wordt 1 a 2 keer wakker, maar gaat dan wel meteen slapen.
    gelukkig gaat het daar ook wat beter! wij stellen het peuterbed ook zo lang mogelijk uit!

overdags gaat het nu ook weer beter , maar we houden het erin dat ze maar een uurtje slaapt s'middags, anders krijgen we toch weer drama in de nacht.;)

5. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Hier is het middagslaapje er al bijna uit...:(
    Bij ons wil ze meestal alleen nog slapen als de oma's oppassen;)

Deel Deze Pagina