De kleine meid hier zit niet zo heel vaak meer in de box en vraag me af wat een goed moment is om deze weg te halen? Hebben jullie tips? groetjes Suus
wij willen m ook weghalen, alleen zit onder de box een grote lade waarin speelgoed zit en de box zelf word gebruikt voor opslagruimte voor oa babywalker en ander groot speelgoed. weten nog niet wat we daar mee willen doen, naar boven kan niet, want ze speelt er nog wel veel mee. maar sophie zit er niet meer in.
Daar zat ik ook al aan te denken. Waar moet ik heen met het speelgoed. Zag bij Leenbakker leuk bakje staan waar je speelgoed in kan doen.... Zal morgen eens goed kijken.
Ik dacht dat als Eva zou gaan lopen, we de box weg zouden halen. Maar ze wil er opeens weer heel vaak in, gaat er dan zelf naartoe en dan moet ik haar erin zetten. Ik hoop eigenlijk dat de box kan blijven staan voor de 2e . Maar als ze er eigenlijk niet meer in speelt, inderdaad een bak/mand kopen voor haar speelgoed en de box weghalen.
Wij hebben de box er van het weekend uitgehaald.. We hebben een speelhoek gecreeërd achter in de kamer waar we een speelgoed opberg bankje hebben neergezet, samen met de doomoo seat en haar babywalker.. De helft van het speelgoed staat boven.. o.a haar loopauto.. anders wordt het wel heel rommelig beneden.. Esmee heeft een ruime slaapkamer dus hebben we op haar slaapkamer ook een speelplek gecreeërd.. Heerlijk, die extra ruimte nu de box er uit is. Onze favo fauteuil past weer in de woonkamer..
Wij hebben vorig weekend ook onze box weg gedaan en verkocht. Ik en Megan missen hem niet,...en wat een ruimte nu hij weg is.
Gisteren! Lena heeft in het allerbeginste begin lekker in de box geslapen, maar verder was het altijd krijsen en gillen... Ander speelgoed, andere plek, ander kleed, het maakte niet uit. Box = gewoon @&^$&^$, en had het idee dat ze hem ook niet meer leuk zou gaan vinden. Kan nu weer aan de eetkamertafel zitten, we willen toch meer aan tafel eten nu Lena groter wordt en meer met ons mee gaat eten. Haar speelgoed zit in de salontafel en als ik ga douchen gaat ze in de keuken, daar kan ze geen schade aanrichten,
Wij hebben hem een paar weken na haar eerste verjaardag weggedaan. Ze liep toen al goed en was ook de hele dag alleen maar bezig om alles daaromheen te ontdekken. Zittend spelen was er echt niet meer bij. De box stond in de weg en ik gebruikte hem alleen als ik even naar buiten moest om de container aan de straat te zetten ofzo. Wel meteen een gezellig speelhoekje voor haar gemaakt op dezelfde plek, zodat ze haar eigen rustige plekje hield. Overigens wil ze nu (maanden later) als we ergens op visite zijn waar een box staat, altijd in de box zitten Volgende week gaan we hem hier weer neerzetten voor de tweede, maar dan staat ie natuurlijk hoog, dus mag zij er niet in. Ben benieuwd hoe dat gaat!
Wij hebben m er een paar weken uit omdat ie werkloos was. Ik heb m nog geen moment gemist! Als ze echt op 1 plek moet blijven zet ik haar in de kinderstoel voor de tv, maar dat is niet dagelijks. Deed ik daarvoor ook al, de box was brullen...
Hier wordt hij nog volop gebruikt, 's ochtend als ze ontbeten heeft, dan kan mama even douchen en 's middags na dr slaapje en broodje zit ze er ook nog vaak zo'n 45 minuten in. Hoop dat nog lang vol te houden!
Hier een paar dagen na dr eerste verjaardag. Ze vond het geen rl amp om er in te zitten maar 10min was meestal wel de max. En ze kan zich heel goed op de grond vermaken. En als ik even naar de wc moet oid gaat ze in dr loopstoel
hier ook vorig weekend de box weggehaald.... Nicky vond hem niks meer aan en als ik haar erin zette begon ze keihard te brullen.... dus naar zolder met dat ding..en nu veel meer ruimte en op die plek een speelplek van gemaakt!
euhm.....mijn mannetje wordt over twee weken 2 maar hij zit er af en toe nog in hoor. Vindt ie ook helemaal niet erg. Als ik naar buiten moet om in een hokje de was op te hangen kan ik hem echt niet in huis laten rondlopen (alles gelijkvloers) en dan zeg ik dat ik de was ga ophangen en dat hij lekker mag spelen in de box. Dan loopt hij er zelf al naartoe en gaat ie lekker spelen. Ook 's morgens als hij wel eens heel erg vroeg wakker is en wij er nog niet uit willen dan zetten we hem in de box te spelen of in de box met een filmpje op. Van beide kanten dus nog fijn en handig.
Emiel zit ook nog bijna dagelijks in de box. Het is een veilige plek voor hem als ik naar toilet moet of naar boven ga. Ook tijdens het koken staat hij in de box als mijn man nog niet thuis is. De box staat dan wel voor de tv maar anders gewoon in de achterkamer. Ik heb nog niet de indruk dat Emiel het vervelend vindt en ik vind het zeer veilig, zeker omdat Emiel erg ondernemend is en soms bovenop de salontafel staat.
als ik naar de wc ga of ff snel naar boven (ben dan met een paar seconden terug) of gooi iets in de container buiten, zit sophie gewoon lekker te spelen, dan gaat ze niet in de box. maar de box staat hier wel werkloos
Denk dat ik dit weekend kist oid ga halen voor het speelgoed en dat hij dan naar boven gaat. Ze zit er amper 15 minuten per dag in. Wel leuk om al die verschillende meningen te lezen hihi Doei
Mijn dochter speelt ook gewoon zelf 'los' in de kamer als ik even naar de WC of snel snel naar boven ga. Maar naar buiten, hoe kort ook, dat durf ik niet meer. Ze heeft me namelijk één keer buitengesloten toen ik in 2 sec naar de container liep door de onderste haak op de deur te doen. Goddank was mijn man ook thuis, maar dat risico wil ik dus niet nog eens lopen Dus als ik naar buiten ga, al is het maar 2 sec, dan zit ze in de kinderstoel of gaat ze mee.