Hallo iedereen, Onze dochter van bijna 7 maanden heeft de laatste 2 weken ongeveer 4 x s avonds laat overgegeven. Ik heb werkelijk geen idee meer waar ik het mee kan verklaren. De eerste paar keer had ze kip gegeten.. Dus stak ik het daar maar op. Maar gister was het hetzelfde verhaal maar heeft ze geen kip gegeten.. Kan het zijn dat haar maagje nog niet goed vlees verdraagd? Toch is het met vlees ook al gewoon goed gegaan.. Ze is een week of 3-4 geleden wel grieperig geweest en ook kreeg ze weer tanden. Op tijd van toen tot nu heeft ze 2 boventanden erbij en de tanden naast de boventanden zitten ook onder het velletje.. Kan het daar van zijn. Voedingsschema is verder niks mee veranderd. Ging altijd hartstikke goed. Haar bedje staat al omhoog. En het is echt alleen s avonds.... Wie kent dit.. Groetjes Evi
Hier hetzelfde! Afgelopen donderdag heeft ze de hele dag overgegeven, daarna kregen wij het ook dus buikgriep. Vanaf donderdagavond hield ze alles binnen. En toen opeens vanuit het niets: zaterdag tijdens laatste fles: alles eruit. Toen ging het weer goed, tot gisteravond: zelfde verhaal. Tot nu toe alles weer binnengehouden. Af en toe dunne luiers. Ik gooi het maar op buikgriep die blijft 'hangen'